|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Jeg har skjønt at Cherrox er ut fordi de rett og slett ikke er særlig bra for små barneføtter. Vi har prøvd goretex vinterstøvler, men de vi har (Superfit) er i hvert fall ikke vanntette- hun er våt på føttene etter litt utetid. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Cherrox får være så "ut" det bare vil for meg. Her brukes dette fottøyet når været er slik du beskriver.
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?
Amen. Viste ikke at Cherrox var ut engang jeg. Cherrox er det eneste som duger når det er vått og slaps ute.
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?"Cherrox" på eldste og Sorel støvler på minsten. Sistnevnte er jeg forøvrig veldig fornøyd med. Holder tett, er varme og har uttagbar "støvel" inni. Genial. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Viking Thermo.
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Skriver under på Sorel. Hadde ikke klart oss uten når det er vått og kaldt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Her brukes cherrox på alle fire. Kjøpte nye til de to eldste før jul, ikke av merket cherrox, men noe annet, på Økonomisko, kjempekjempefornøyd, de er varmere, mykere og mye billigere enn viking cherrox. Spiller fint liten rolle hva det står på dem så lenge de gjør jobben sin!
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er vel det jeg har gjort også, hvis man skal være pinlig korrekt. Og det skal man jo.
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Dette er jeg veldig uenig med deg i. Jeg mener det spiller like stor rolle om fottøy er behagenlig og gode som om "de gjør jobben sin". Særlig fottøy hos barn. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Ortopeden frarådet oss bruk av Cherrox, Sorel og Kamik til storesøster. Er litt fortvilet, men nå har hun et par Reima støvler, blir spennende å se hvor tørr hun er på beina i dag. :regner i Oslo: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Viking goretex-skoene som vi kjøpte denne vinteren, holder dessverre ikke i slikt slapsevær, så jeg måtte ut å kjøpe cherrox, selv om de er lite pustende.
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 09-01-08 kl 19:13. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?I slapsevær er det cherrox (vi har fra Viking) uansett hvor "ut" det måtte være. Er det eneste som holder tørt og varmt og storesøster på 2,5 er ikke ute mange timene i slapseværet, så tror ikke hun tar skade av det.
|
|
|
#13 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het de støvlene "Dock Boot"??? Drittstøvler- snuppa mi var ALLTID kald og klam år hun hadde brukt disse! Til og med på høstturen i barnehagen i oktober!
|
|
|
|
#14 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?De to eldste bruker Kamik Snowcone så og si hele vinteren i Trondheim. Det er jo stort sett varmegrader her, så de er perfekte. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Og det var det jeg hadde å si om den saken.
|
|
|
#17 |
|
Nysgjerrig
Hvor: Vestfold
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Vi bruker Viking Cherrox og er veldig fornøyde, og har alltid brukt disse og kommer ikke til å slutte uansett hvor "ut" det er. Det er det eneste som holder guttene tørre og varme i slikt vær.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Vi bruker cherrox når det er vått og slapsete.
|
|
|
#19 |
|
Lille tyrann
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Vi bruker også Cherrox. Har ikke fått med meg at det ikke er bra, jeg. Det må i alle fall være bedre enn å bli våt og kald på beina...
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Vi bruker Viking Thermo, med ullsåle i, og kun ullsokker. Aldri kalde, og i hvert fall ikke våte. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|