|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Dette var nytt for meg.
![]() |
#2 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Jeg var klar over at det er spesialavfall. Jeg var ikke klar over at man burde forlate rommet i 15 min eller at de knuste delene burde oppbevares i en lukket beholder/pose.
![]() |
#3 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Ja jeg så dette jeg også, var heller ikke klar over at man burde forlate rommet i 15 min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Det er mulig å kjøpe kvikksølvfrie sparepærer får jeg opplyst av innkjøperen her i huset.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)ooops! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Jøss, det viste jeg faktisk ikke. Kan ikke huske å ha knust sparepære. Men vanlig tynne pære har jeg knust mange av. Noen av dem knuser bare man ser på nesten.
![]() |
#8 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Nei, vanlige pærer kan man kaste i vanlig husholdningsavfall.
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)
faktisk ikke....
![]() ![]() Sist redigert av Svanen : 14-01-08 kl 21:05. Årsak: fant en nyttig side... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Oisann, jeg har knust to sparepærer de siste ukene, sopt opp og kastet i den boksen jeg har til lyspærer under benken ( leverer på miljøstasjonen i allefall)
![]() |
#11 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvis du knuser en sparepære (Dagbladet)Europris tok iallefall i mot mine pærer. Hun bak kassa (ganske ung) så helt spørrende på meg da jeg spurte om de tok i mot lyspærer og rør.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|