Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har bestilt babyhawk fra USA

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-08, 13:40   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Har bestilt babyhawk fra USA

Jeg har falt pladask for øyenstikkermotivet på babyhawk, og tenkte jeg likegjerne kunne bestille min egen "custom made" i de fargene jeg ville på babyhawk.com. Hvis jeg regner med moms og forenklet tollbegyr, samt frakt, kommer det på ca det samme som hvis jeg bestiller gjennom norsk nettbutikk. Var dette lurt, mon tro? Noen andre som har bestilt derfra? Regner med det kan ta litt tid, da, ordren kunne da ca 2 uker å behandle i USA (pga custom made), og deretter går den med USPS, som sikkert skal ta seg en svingom med linieaquaviten før den når fram, pluss evt tollbehandling... Ja, ja, trenger den jo ikke på en stund ennå.

Er det noen her som har litt greie på bæring, som kan svare meg på om jeg kan bruke en slik mei tai fra "nyfødt" alder, eller om det er et must å anskaffe et sjal i tillegg?

Det ble forresten en olivengrønn mei tai med grønne øyenstikkere på panelet!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.