|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?Vi har trapp opp til 2.etg. med åpne trinn, vi trenger desperat litt mer organisering av alt av klær og sko i yttergangen. Tenkte det kanskje går ann å tette igjen trinnene på trappa og lage noe smart løsning under trappa i innergangen? Vi ser plassen fra stua også, så det er greit at det ser ordentlig ut på utsiden i alle fall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?
Husker ikke hva vi betalte, vi fikk en snekker til å gjøre det (og en maler malte veggen etterpå). Det tok ikke mange timene, så så veldig dyrt kan det ikke ha vært. Tanken om å gjøre det selv streifet oss ikke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?Jeg kan få plass til en sånn høy og en sånn lav kommode fra Skeidar ved siden av hverandre under trappa. Den er ganske dyp (50cm), men da får jeg ikke brukt det lille rommet som blir under trappa i svingen. Så må vi male gangen og ta ned brystningspanelen, men det har jeg lyst til allikevel. Ting baller på seg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Samboer satt opp lettvegg og dør selv, han er INGEN handyman, men med intruksjon fra en snekkerbok, så gikk det bra. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Jeg ser for meg at dette ikke vil funke hos oss. Da blir det bare et nytt roteskap uten noe system. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?I rekkehuset vi hadde tidligere, var det også god plass under trappa. |
|
|
|
#15 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?På skeidar i går så jeg en slags hylle med trådkurver man kunne stable sammen selv. Det var en og en boks med en kurv inni, altså en og en hylle. Mener du kunne velge mellom brun og hvit.
|
|
|
#16 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et kurvsystem til hver av dere kan vel fungere?
|
|
|
#18 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?Lettvegg med dør ja, hm, den må jeg lufte for mannen. Vi lagrer alt mulig under trappa, og jeg gremmes hver gang. Vi ser jo rett på det når vi kommer inn.
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Håper ikke det. Men vi må uansett få gjort noe, for jeg begynner å bli lettere desperat.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|