Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH vs Mountain Buggy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 22:19   #1
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

OTH vs Mountain Buggy

Jeg har fått en god pris på en to år gammel pent brukt Mountain Buggy - originalt kjøpt i Australia. Men det følger ikke bag med.

Passer OTH-bagene og OTH-bumperbar på Mountain Buggy-vognene? Slik jeg har forstått det er det nøyaktig samme vogna, bare med forskjellig navn?

Takknemlig for svar da jeg må svare raskt om jeg vil slå til...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:26   #2
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH vs Muntain Buggy

Det er samme vogna ja, det er vel noen ørsmå forskjeller på fotbrett og noe smått. Jeg har en Mountain Buggyvogn og en OTH-bag så de passer bare fin-fint.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 23:11   #3
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OTH vs Muntain Buggy

OTH er det europeiske navnet til Mountain Buggy. Dersom vongen er 2005-modell eller nyere, så burde i alle fall bagene passe på. Mulig også dersom den er eldre. Bumperbar vet jeg ikke.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.