Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Camper barnesko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 22:27   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camper barnesko

Noen som har erfaring med disse? Er de stive å bruke i starten? gode å gå i? Store/små i størrelsen? holdbare? lette?

Tenker på sko til 3-åring.

Gammel 26-03-08, 22:32   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Camper barnesko

Jeg har akkurat kjøpt camper-sandaler til snuppa. De var veldig myke og gode, og dritstilige

Hun var også veldig fornøyd. Sandaler er jo ikke så veldig anvendelig enda, men hun benytter enhver anledning.

De var ganske så store i størrelsen, så jeg kjøpte en størrelse mindre enn jeg ellers tror hun skulle ha hatt.

Gammel 26-03-08, 22:34   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de er jo så utrolig stilige! - "problemet" er at de ikke selges her i byen, så jeg må kjøpe dem på nett.

Gammel 26-03-08, 22:36   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vi kjøpte dem i København i påska.

Altså; hvis du skal bestille på nett, så bestill litt mindre størrelse enn du hadde trodd. Snuppa hadde 24 i sandalene sine i fjor. Jeg hadde derfor trodd hun skulle hatt 26, men vi endte opp med å kjøpe 25.

Hvilken nettbutikk har campersko til de små? Hun trenger nemlig flere par sko

Gammel 26-03-08, 22:40   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Ja, vi kjøpte dem i København i påska.

Altså; hvis du skal bestille på nett, så bestill litt mindre størrelse enn du hadde trodd. Snuppa hadde 24 i sandalene sine i fjor. Jeg hadde derfor trodd hun skulle hatt 26, men vi endte opp med å kjøpe 25.

Hvilken nettbutikk har campersko til de små? Hun trenger nemlig flere par sko

logoshopping har sko og almaoglukke har noen på tilbud..(men få størrelser)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.