|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
| Se resultatene: Hva er familiens foretrukne ferieform? | |||
| Båt |
|
0 | 0% |
| Camping (campingvogn, camplet, telt etc) |
|
3 | 3,03% |
| Hytte |
|
20 | 20,20% |
| Utenlandsreiser |
|
53 | 53,54% |
| Hotell |
|
6 | 6,06% |
| Annet |
|
17 | 17,17% |
| Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Hvilken ferieform?Hvilken ferieform foretrekker dere som familie?
|
|
|
#2 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Vi veksler mellom telt, hytte og hotell.
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Jeg foretrekker deilige sommerdager i huset vårt i Vesterålen, iblandet en og annen tur til Danmark og/eller Østlandet. Stemte Annet, da huset vårt ikke er i nærheten av det jeg definerer som hytte (fire store soverom, to bad, fullt utstyrt med alt unntatt oppvaskmaskin).
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken ferieform?Det skulle vært flervalgs.
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Når sommerferien står for dør pakker vi og stenger huset. Vi bor på hytta i 8 uker og pendler til byn dersom det trengs, vi priser vi oss lykkelig over internett og vidreføring av kontortelefon. Uten det hadde vi nok måttet være hjemme. Når man driver for seg selv, kan man ikke si at: nei nå har vi ferie så vi kan ikke hjelpe deg |
|
|
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken ferieform?Jeg er helt klart et storby hotell/leilighets menneske men hva gjør man vel ikke for de små? Nå har jeg nettopp investert i telt, ryggsekk, soveposer osv. og vi skal f.eks campe på Nord Koster to ganger i sommer .... jeg hater telt og "primitiv" camping men gjør det gjerne for ungen sin del. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Sv: Hvilken ferieform?Utenlandsreiser og hytte. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Hvilken ferieform?De siste årene har vi bodd 1 uke på hotell i Kristiansand. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilken ferieform?I år som i fjor blir det en uke i Danmark sammen med svigers og svoger med fam. Noe annet har vi ikke mulighet til. Resten av sommeren jobber enten mannen eller jeg så da blir det kun bilturer til stranda for den av oss som er hjemme med barna.
|
|
|
#12 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvilken ferieform?Vi liker å reise til utlandet. Ferierer enten i leilighet, på hotell eller til venner. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken ferieform?I år som i fjor blir det en uke til Danmark i juni og tre uker fri igjen i juli. De tre siste ukene har vi ingen planer, men har tilgang på hytte på fjellet og båt-skjærgård-lavvo. Vi gjør det som passer best til været og det vi har mest lyst til. Forhåpentligvis får vi både en liten fjelltur og et par overnattinger i fjorden.
|
|
|
#14 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilken ferieform?Vi camper i ny campingvogn så ofte vi kan, den står på fjellet. Men i sommer blir det i tillegg til turer dit 2 uker i Tyrkia
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Sv: Hvilken ferieform?Jeg vil gjerne ha det litt comfy når jeg er på ferie, men går allikevel ikke av veien for en teltferie. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Vi er ikke ferie-dra-bort-mennesker, har vi funnet ut. Og skal vi være borte lengre enn 1 natt, må vi ikke ha tilgang på bil, for da drar vi hjem.
|
|
|
#18 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken ferieform?Vi har jo ikke vært familie så lenge, men foreløpig ser det ut til at hytte er den store favoritten. Imidlertid er vi jo snart båteiere, i tillegg skal vi utenlands i år, så du får spørre til neste år. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken ferieform?Jeg stemte annet, for jeg ville gjerne stemme både hytte og utland. De senere årene har vi leid hytter i utlandet, og det har vært veldig vellykket. Far og mor får luftet pass og fremmed valuta, samt får høre andre språk og handle annen mat, og ungene har plass å boltre seg på, og får oppleve andre forhold enn hjemme.
|
|
|
|
#20 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvilken ferieform?Vi elsker å feriere og jeg kan ikke velge noe spesielt. Når vi har campingvognen bruker vi den mye både i helger og ferier og farter rundt omkring til nye steder. På vinteren liker vi å leie hytte på fjellet og kjøre slalom. Ellers så liker jeg og ungene å reise på charter til syden, mannen er med, men han liker det ikke så veldig godt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|