|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Fruktposer som kan gjenbrukesVi har begrenset bruken av plastposer fra butikken til et minimum med handlenett i stoff, og jeg har irritert meg over at vi likevel må ta med oss plast hjem i det vi kjøper frukt. På jakt etter noe annet fant jeg disse; og det ser ut som de kan være løsningen på problemet. Husker vi å ta med handlenettene så burde vi jo huske å ta med disse også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fruktposer som kan gjenbrukesHm. Kanskje dette var noe jeg skulle sydd? Jeg har sydd fruktposer i lin til å ha med på skole og barnehage, men disse så jo også knall ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fruktposer som kan gjenbrukesLaBanga: Jeg tenkte samme tanken.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Fruktposer som kan gjenbrukesNetting med snøring ja, det meste som veier lite, er gjennomsiktig og kan lukkes på et vis kan vel brukes tenker jeg meg. Jeg er storfornøyd hver gang jeg finner en ny måte å unngå mer plastikk i heimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fruktposer som kan gjenbrukesJeg har klippet klart en drøss med litt mindre handleposer, slike til alt sånnt småstæsj man kjøper. Og jeg skal finne en måte å hekte dem fast i visa-kortet til mannen på, han og poden har dratt inn et par tre småposer i det siste. Og de er jo i tillegg helt ubrukelige! Posene altså.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fruktposer som kan gjenbrukesJeg leste "Fruktposer som kan gjennomlyses" og lurte på hva i alle dager du skulle begi deg ut på?
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Fruktposer som kan gjenbrukes
Jøss, er jeg brukanes til noe også.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|