|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?Bruker du ansiktsprod fra hudpleier el, anbefaler jeg å kjøpe solkrem i samme merke
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?Jeg bruker en ansiktskrem fra Clinique som heter Superdefence med SPF 25. Ellers er Shiseido sin The Skincare lotion også veldig god. Den har SPF 15.
![]() |
#5 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?MD Formulations har en dagkrem med faktor 30.
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?Jeg bruker min vanlige dagkrem som har solbeskyttelse i seg. Veldig mange har det. Jeg synes at de fleste solkremer er for fete for ansiktshuden, og er derfor veldig fornöyd med at dagkremen holder maal. Jeg bruker en fra La Prairie, og har testet den ut ogsaa i ekstreme solforhold paa ferie i Asia. Mens jeg ble solbrent paa kroppen selv etter gjentatte smöringer med solkrem, ble jeg bare akkurat passe pent brun i ansiktet. :blid: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?Jeg er midt i mellom nesten-tom-for ansiktskrem og skal prøve-et-annet-merke. Så da blir det egen solkrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?anbefaler deg dagkrem med minst solfaktor 20 jeg. hvis du skal ligge pal i sola så funker jo de fleste vanlige solkremer også da.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?
Ikke nødvendigvis. Det tar bare litt lengre tid, og du slipper å bli brent og få ødelagt huden din. Men selvfølgelig, bruker du høy solfaktor hele sommeren, og er lite i solen vil du få mindre farge enn hvis du ikke gjør det.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Solkrem med høy faktor for ansiktet?Bruker Anti-Photoaging cream SPF 30 fra Elixir Cosmeceuticals |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|