|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff til trusetørk ...Nok en saklig greie...
![]() |
#2 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...Jeg tørker stort sett trusene mine slik at ingen kan se dem, men er ikke redd for at 2-3 personer i butikken skal se det. Kjenner jo ikke dem og de skal kanskje kjøpe truser de også så da ser jeg hva slags undertøy de bruker også! Muhaha!
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...Skjule at jeg kjøper truser? Nei, det har jeg aldri tenkt over en gang. Jeg kjøper ofte LaMote-truser på salg i dagligvarebutikkene, og ikke engang der bryr jeg meg om at det ligger truser i handlevogna sammen med brød og melk.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...Må jeg ha en truse så må jeg. Bryr meg ikke om noen ser hva slags truser jeg bruker. Men helt ærlig liker jeg ikke at folk ser hvilken bh størrelse jeg bruker...... Men nå har jeg jo gått ned endel og har mer "normal" str, men liker det fremdeles ikke..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...Jeg er heeeelt bakvendt! Jeg tørker gjerne trusene, bryr meg ikke om noen ser, men jeg SKJULER trusene og bhene jeg kjøper i butikken. Jada, jeg er rar..
![]() |
#6 |
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...Jeg driter i hvem som ser trusene mine, både på tørkesnora og i butikken.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk ...Jeg lurer litt på om jeg ville syns det var mest pinlig å bli sett med en pose fra Nille eller en pose fra Kondomeriet. Det er min spinnoff i denne tråden.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk ...Jeg har aldri tenkt over det. Nei, så lenge trusene er ny og ubrukte så er det ikke noe problem. Det er først når de er brukte og skal henge til tørk at jeg blir blyg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk ...
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdig!
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...
Da jeg kjøpte noen skinkeposer av noen graviditetstruser skulle jeg ønske jeg var kledd slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff til trusetørk...Jeg henger ikke trusene fullt synlige på snora, men gir totalt beng i hvem som ser at jeg kjøper dem. Sånn er det bare.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|