Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor har de stort utvalg i servietter i Oslo?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 11:40   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor har de stort utvalg i servietter i Oslo?

Jeg er på serviett-jakt til bryllupet, men finner ikke noen i riktig farge og størrelse.

Gammel 25-07-08, 13:59   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har de stort utvalg i servietter i Oslo?

Hva slags type er du på jakt etter da? Vanskelig å svare uten noen preferanser.

Gammel 25-07-08, 14:08   #3
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det er det som er litt vanskelig, jeg vet nemlig ikke helt. Det er snakk om middags- og kaffeservietter, og de må være mørkerøde helst, evnt med litt mønster.

Gammel 25-07-08, 14:10   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Fryd?
Glasmagasinet?
Åhlens?
Steen & Strøm?
Det Interiør senteret i Vika ( husker ikke hva det heter i farta)

Gammel 25-07-08, 14:21   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Ei venninde av meg kjøpte ensfargede servietter til barndåpen, som hun stemplet navn, dato og en passende figur på. Kjempestilig og veldig personlig. Kanskje en ide om du ikke finner noe?

Ei anna venninde bestilte servietter fra Sverige med personlig trykk fra Sverige, men jeg aner ikke hvor. Kjempestili8ge var de,

Gammel 25-07-08, 14:31   #6
IOA

IOA sin avatar

Standard

Takk for tips Millen! Skal ta meg en tur rundt i dag etter jobb.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ei venninde av meg kjøpte ensfargede servietter til barndåpen, som hun stemplet navn, dato og en passende figur på. Kjempestilig og veldig personlig. Kanskje en ide om du ikke finner noe?

Ei anna venninde bestilte servietter fra Sverige med personlig trykk fra Sverige, men jeg aner ikke hvor. Kjempestili8ge var de,

Det hørtes stilig ut. Stempling hadde vært fint, men jeg sliter også med å finne ensfargede servietter som passer. Men håper jeg får napp på noen av stedene Millen nevnte. Takk!

Gammel 25-07-08, 14:37   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Tro det eller ei, men -nille har faktisk utrolig godt utvalg i fine servietter.
Hvertfall vår lokale avdeling.
Jeg mener jeg har funnet mørkerøde med rosemønster, f.eks, og også ensfargede mørkerøde.

Gammel 25-07-08, 14:50   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

I Markveien på Grunerløkka ligger en liten lys- og serviettbutikk med svært bra utvalg. Glassmagasinet og Ahlens pleier også å ha mye fint.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:55   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Her kansje?

Gammel 25-07-08, 19:15   #10
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det var masse fint der da Ekorn. Litt dyrt, men så er det jo en spesiell dag også da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.