Jeg er forelsket i en boks
http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/Dekoderside
Ja, i en boks I vår nye PVR-HD-boks fra GET. Den er fantastisk! Nå kan jeg sette alt jeg ser på tv (både serier, filmer, direktesendte programmer osv) på pause, ta dem opp, spole osv. Jeg slipper å sitte mega-tissetrengt eller snopesyk i sofaen og vente på reklamen, kan bare pause programmet når jeg vil! Ja, jeg trenger ikke engang se på reklame, kan bare spole over den hveeer eneste gang!
I tillegg kan jeg ta opp alt som går, inntil 70 timer! Jeg går gjennom alle kanalene med et tastetrykk og trykker på en knapp for å sette det jeg vil ta opp på "vent", så tar den opp programmet helt automatisk når det begynner. Nå har jeg 27 programmer liggende på vent, det første går automatisk på opptak i morgen tidlig kl. 6. Det er huskelapp-funksjon på den også. Om det begynner en film jeg bare måå se på tirsdag klokken 20, trykker jeg på en påminningsknapp, og får automatisk beskjed når filmen begynner. Flott for meg som ALLTID glemmer ut sånt.
TV-slave jeg? Jeg var ikke det før, men GJETT om jeg er det nå. Jeg har sittet og sett gjennom alle kanalene nå i kveld og trykket febrilsk på alt jeg vil ta opp, både filmer, serier og dokumentarer. Så kan jeg se det når jeg vil. 
Sist redigert av Dixie Diner : 27-07-08 kl 22:59.
|