|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Fluer er fryktelig irriterende... og det var et understatement. Jeg har ganske kraftigere følelser og tanker angående temaet her jeg sitter og har to innpåslitne fluer som kiler meg på armer og bein og hodet og summer og og og ...
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Fluer er fryktelig irriterende(Ja, og jeg er egentlig den vennlige typen som ikke dreper fluene, men prøver å slippe dem ut vinduet istedet.
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fluer er fryktelig irriterendeDa bør du kjøpe deg en sånn strøm-dings som gjør at de besvimer. Så kan du plassere dem på en hundebæsj. Ikke bare har du spart dem livet, men du har latt dem våkne til et gourmetmåltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fluer er fryktelig irriterende
Er du i flue-tråden også? Har ikke du nok med min mugg-tråd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
Takk.
![]() |
#8 |
Vaklende
|
Åh, den bruker jeg også til tider. Fungerer ypperlig, de snakker ikke mer til meg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tatt på
|
![]() Sv: Fluer er fryktelig irriterendeEtter at vi har fått en Max Smekker (ja, en slik fluesmekker med strøm) i hus så har vi nesten ikke sett en flue. Så snart vi trykker inn knappen og aktiviserer strømmen så stikker de avsted. Så da slipper vi å drepe fluene og vi blir ikke plaget noe nevneverdig.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
Kult.
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Fluer er fryktelig irriterendeRediger det til tre par. Hvis det ikke bare er de samme hele tiden. Kanskje de er sommeryre? Eller ikke får det til på den summende harddisken?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|