Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Radarvarsler i presang

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 21:54   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Radarvarsler i presang

En på jobben har bursdag med rundt tall. Ved slike anledninger er det vanlig at man samler sammen penger fra de som vil på avdelingen i presang. Denne gangen ble det besluttet å kjøpe inn en radarvarsler siden han konsekvent kjører for fort og pådrar seg masse bøter.

Jeg har uhyre respekt for biler og fart, og kan faktisk ikke fordra at folk kjører så mye for fort at de pådrar seg bøter. Denne presangen vil jo oppfordre til å fortsette å kjøre fort, og hele meg stritter i mot å være med å betale på en slik presang. Er det jeg som er veldig sær?

Mannen min mener at jeg bør være tøff og heller kjøpe en helt egen presang for derfor å vise at jeg er uenig i at han kjører så fort. Jeg kjenner ikke denne kollegaen så veldig godt og han er betydelig over meg i rang, så jeg tør virkelig ikke stå frem på den måten. Men hvis jeg tør; hva i all verden finner man på som koster omtrent en 50-lapp (som er mer enn jeg ellers ville lagt i potten)?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.