|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Quiet, please
|
Sovevogn for treåring?Jeg ser etter en vogn storesøster kan sove i i barnehagen, helst brukt. Finner en del bra på Finn, men jeg synes det er vanskelig å se om de er lange nok. Vet ikke nøyaktig hvor lang hun er, men jeg tipper ca. 100-102 cm.
|
|
|
#2 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sovevogn for treåring?Jeg tror Simo sports-vogn 123 er en av de lengste.
|
|
|
|
#3 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sovevogn for treåring?Vi har denne til vår lange treåring. Er suprfornøyd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Sovevogn for treåring?Brio sine og Simo sine i lignende modell som vist i innlegg 2 tror jeg er de som bredest og blir flatest i liggestilling, og blant de lengste... Men er vogna bred nok til å kunne snu seg litt, (og flat selvfølgelig) gir det bra sovecomfort.. På briovogna som barna våres har sovet i, er det liten kant ved fotenden (for å holde babybagen inni vogna) men den bygget vi bare opp med f eks ullteppe som liggeunderlag så var det fritt frem for lange bein.. Begge mine har sovet til de var 3, og stortrivdes i sånn vogn..
|
|
|
#7 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Sovevogn for treåring?Skal du bare bruke den som sovevogn i barnehagen, eller skal den brukes andre steder, seinere, til å trilles rundt med? Er det kun sovevogn, som kan stå i barnehagen permanent, hadde jeg gått for en brukt (gammel og gjerne billig) simo eller brio- vi brukte vår brio først som babyvogn, så til sovevogn i drøye 2 år med vesla, og så drøye 2 år til med soving til småtten... Sliten som fy (på slutten måtte hjula stripses på omtrent, men hvilken rolle spiller det, når den bare skal stå i ro og soves i??)
|
|
|
#9 |
|
Quiet, please
|
Sv: Sovevogn for treåring?
Det var lurt. Da slår jeg til på en av de store vognene jeg har sett på.
Vi har en Vibe, men den har jeg ikke lyst til å ha stående i barnehagen.
|
|
|
#10 |
|
Viser tenner
|
Sv: Sovevogn for treåring? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Sovevogn for treåring?Vi har hatt en sånn gammel Simomodell til barnehagesoving en periode og det var helt fint. Ellers sov S i Emmaljunga Ceroxen til han var 3. Da var han 1 meter lang. Storesøster slutter sikkert å sove i barnehagen snart? Jeg ville funnet en billig løsning. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|