|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Skal selge Maxi Cosi Cabroen vår nå, og ser at trekket godt kunne vært vasket. Kan man ta det av? Hvordan? Får det til på Priorien, men har aldri gjort det på Cabrio!
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
![]() |
Sv: Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Du kan vaske det, men ikke i maskin. Jeg mener at trekket ikke kommer helt av. Derfor må du nok håndvaske det i en balje, med resten av setet på slep... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Jeg har aldri prøvd å ta av trekket, men fikk vite i butikken man kan bytte trekk hvis man vil - ergo må det jo kunne tas helt av ...!??
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Trekket kan tas helt av. Gjorde det akkurat på vår stol. Har ikke prøvd å vaske det ennå, men det står håndvask på det.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Vi tok vårt helt av og vasket det i maskinen på ullprogram. Det gikk helt fint og trekket ble gullerent!
|
|
|
#6 |
|
Trøtt
|
Sv: Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Hm. Så det kan virkelig tas av ja. Skjonte ikke helt hvordan jeg skulle få av stroppene, så jeg fulgte Marmor sitt forslag og håndvasket det i en balje med resten av setet på slep. Ble helt rent så det gikk fint.
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske trekket til Maxi Cosi Cabrio?Trikset ligger i det for***** beltet som du strammer med. Det er hektet over to små hemper som går inn mot midten (helt foran på setet) Men det SER ut som om det er sydd fast rundt en hel "stang" og ikke kan løsnes. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|