|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Reflex, hvordan er str. på dressene der?Har funnet en kjempe fin dress fra Reflex til minsten. Hun er nesten ren 74 str, men kjøper man da dress i 74 eller 80? Det jeg synes var så genialt her, var at det fantes fleece dress i samme sett, synes det er litt fint når det er likt jeg da. Og, er Reflex dressene store i størrelsen? Greit å vite før jeg drar ut i verden og finner en Reflex butikk..
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex, hvordan er str. på dressene der?Både største og minste har Reflexdresser og jeg synes de er store i størrelsen. De vi har er den typen lik Troll, altså med uttagbar ulldress. Vet ikke om størrelsen er annerledes på andre typer.
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Reflex, hvordan er str. på dressene der?Store i str. Mine jenter bruker 104 i klær (kjøper nytt i 110), og de kan fortsatt med et nødskrik bruke reflexdressene i str 92. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reflex, hvordan er str. på dressene der?Men det gjør ikke noe at dressen er stor altså. Storesøster bruker 110-116 nå og har 122 i dressen. Den er stor, men det går bra. Regner jeg ihvertfall med. Har jo ikke testet den ute ennå.
|
|
|
#7 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Reflex, hvordan er str. på dressene der?Tusen takk, da ble det str.74, ut å finne den nærmeste butikken
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|