|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Hvordan er prisene på Mallorca?Skal gifte meg i Palma nova, mallorca neste år |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er prisene på mallorca ?Å, så heldig, gratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan er prisene på Mallorca?En restaurant jeg liker i Alcudia er Bodegas des Port, bortafor havna. Sånn ellers så er det rimelig å leie bil hvis du dropper Avis og den slags. doyouspain.com f.eks har nye og freshe biler til en brøkdel av prisen hos Avis. Taxipriser aner jeg ingenting om siden vi alltid har leid bil.
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er prisene på Mallorca?Ja, sjekk leiepriser på bil! Det kan variere veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hvordan er prisene på Mallorca?Har vært i alcudia en gang før for ca 7 år siden men da tok vi ikke noe taxi, men leide bil, tenkte nå at det ville være litt mindre stress med taxi, også er vi et følge på 11 stykker. Men hvis det viser seg at det blir veldig dyrt leier vi bil i steden for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hvordan er prisene på Mallorca?Vi har forresten bestilt hotell allerede. Vi skal bo på estrella de mar og spa. Noen andre som har bodd der ? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|