|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyVi skulle hatt ett eller annet å legge Lillebror i på dagtid. Mannen har hengt seg opp i Leandervuggen, mens jeg er skeptisk - både pga størrelsen og pga navnet.
|
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyDenne er nydelig.
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyForøvrig løste dette med dagsoving seg på enkelt og billig vis for oss begge gangene. Storebror sov i vognbaggen sin på dagtid, og lillesøster sover i vuggen sin natt og dag slik at storebror kan leke på stua. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for baby
Du har ikke hørt om (og sett) den innretningen folk kaller vogn? Den er jeg veldig fornøyd med. Den har hjul og kan trilles hvor som helst. Lillebror ligger godt i den også
|
|
|
#6 |
|
intro
|
|
|
|
|
#8 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyVi har en babykurv med hjul liggende på loftet. Denne har vi hatt planer om å selge en stund. Si ifra hvis du kunne tenke deg noe sånt.
|
|
|
#9 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#10 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne er såå utrolig fin! Ligger fler til salgs på finn.no. :tipser:
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#12 |
|
Metallica!!
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyStokkesengen er genial.
|
|
|
#13 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyJeg har sett noen fine flettede kurver med håndtak på Barnas Hus, som jeg drømmer om til neste mann. Men du vil kanskje ha han litt opp i høyden pga Liv? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Vi har denne, men den ruver altså. Den er jo rett og slett gigantisk! (noe jeg er lykkelig for nå, i og med at lillebror er så stor - den brukes masse ennå)
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Vi har brukt denne.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyDenne så også fin ut. |
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyVi har endt opp med denne (i hvit) som nattseng, siden den er laget slik at den kan festes til voksensenga, men den virker genial som dagseng også. Troll bedside crib heter den, 60x90 cm, selges så vidt jeg vet både på Babyshop og Reflex. Hjul som gjør at den triller lett, og mulighet for å omgjøre til benk når babyen vokser ut av den. Vi betalte 1200,- for den brukt, antar at den koster bortimot et par tusenlapper ny:
|
|
|
#18 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyVi brukte Leandervuggen og likte den veldig godt. Kjøpte ikke det stativet men hadde krok i taket soverommet pog i stua. Så flyttet vi bare vuggen etter behov. Passet veldig fint for oss i liten blokkleilighet.
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger tips til vogge/"dagmøbel" for babyBroren min har snekret en medium stor vugge som 1) har stativ med hjul og 2) har ringer i hjørnene der man knipser på en hengeanordning som er festet i taket på soverommet. Vuggen trilles bare rundt nå, mens når vi flytter skal den henge i taket på soverommet og trilles rundt etter behov.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|