|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Kjøkkenkluter som ikke loerHva bruker dere som kjøkkenklut? Og hvordan vasker dere dem? Her går det for tida i jordans oransje kjøkkenkluter, som jge vasker på 60 grader sammen med håndkler og tromler sammen med håndklene. Da loer de noe innmari. Noe sier meg at det ikke er så lurt å tromle kluter. Hvordan gjør dere det?
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Kjøkkenkluter som ikke loerJeg bruker bare microfiberkluter med kaldt vann på. Skyller i varmt, for så å tørke med kaldt igjen. Vaskes på 60 grader sammen med annet tøy, og de loer ikke. De klutene skal ikke tromles.
![]() |
#3 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenkluter som ikke loerJeg bruker gamle gulpekluter. De er ganske tynne og tørker lett. Og så koker jeg dem sammen med klutene fra badet når det er tomt i skuffen. Mine er litt grå. Kanskje jeg skal farge dem i steden for å klore dem (som jeg aldri kommer til).
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenkluter som ikke loerMicrobiferkluter fra Kid. Billige OG best i test. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Kjøkkenkluter som ikke loerJeg har noen microfiber-kjøkkenkluter fra jordan også. De også tromles, så de er ikke noe bedre. Tror jeg skal slutte med den tromlinga ja.
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenkluter som ikke loerDa jeg kjøpte mikrofiberkluter, fikk jeg beskjed om at de ikke skal vaskes sammen med ting som loer (som håndklær).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|