|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?http://www.nrk.no/tvaksjonen/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Jeg skal ikke.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Nei, men jeg beundrer de som gjør det. Flott gjort!
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Hadde planer om det, helt til jeg så at eldste skulle spille kamp midt i bøssebærertiden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Ja, desverre. Jeg har konfirmant i år, og her er det slik at konfirmantene bærer bøsse og foreldrene kjører dem. (Desverre kun pga været. Der regner det stort sett fra oktober til april og jeg regner med at denne søndagen ikke er noe unntak.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Jeg har veldig lyst, men er alene hjemme med 5-åring. Vi bor i eneboligstrøk og jeg håper i tilfelle å få der (en del av poenget er å hilse på folk i naboområdet). Men blir det for kjedelig og langt for en 5-åring? Hvor lang tid tar det? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Jeg gikk med en fire åring og hun synes det var helt topp. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Jeg har gått noen ganger, som regel i regnvær eller snøslaps. Men hyggelig er det. |
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Jeg har gått flere ganger tidligere. Noen ganger i nærmiljøet, andre ganger der det har vært behov for bøssebærere. (Har da fått skyss til området vi skal gå i)
|
|
|
#11 |
|
Står på egne ben
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Tror du kan regne med at det tar et par timer på ettermiddagen. Er det kl. 15 de begynner tro? Jeg har vært bøssebærer flere ganger tidligere, men ikke i år tror jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Javel
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Nei, hos oss så er det 3 klasse på skolen som har det som oppgave. Så vi var ute i fjor, og skal ut igjen om to år.
|
|
|
|
#13 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Hm, har aldri tenkt på at man kan ta poden med. Om et år eller to er han no klar for det. Det kan bli gøy
|
|
|
|
#15 |
|
nygift
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Nei jeg skal ikke det, fordi vi ikke er hjemme, men skulle gjerne ha gjort det.
|
|
|
|
#16 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Nei, vi skal i dåp. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?Vi skal gå i år også. Alle på veslas skole får skriv med hjem om årets tv-aksjon. Klart vi skal bidra med de få timene det tar. Regner med at hele familien går sammen. Rute i nærområdet får man bestandig hvis man møter opp tidlig. De som kommer sent må ta det som er ledig. (i hvert fall de gangene vi har vært med). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?
Får man beskjed om hvor man skal møte opp? Jeg trodde at man fikk rute i en mail eller noe. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|