|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lykkelig
|
Jeg trenger Nfoto hjelpJeg sitter og skal benytte meg av tilbudet på 15x15 cm julekort, men sliter litt. Sist redigert av Knerten : 12-11-08 kl 15:05. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Jeg trenger Nfoto hjelpDu drar det elementet som du vil ha, bort til julekortet. Viss elementet er justerbart er det ein dra pil, nede i høgre hjørnet.
|
|
|
#9 |
|
lykkelig
|
Sv: Jeg trenger Nfoto hjelpJeg fikk mine kort i dag og resultatet er jeg absolutt ikke fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger Nfoto hjelpJeg har også fått våre, og ble kjempefornøyd. Bildene var skarpe og fine, bakgrunnen nydelig. Teksten korrekt plassert osv osv. Virkelig nydelig! Du har vært maks uheldig tror jeg.
|
|
|
#11 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger Nfoto hjelpJeg har fått våre og ble også kjempefornøyd. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Jeg trenger Nfoto hjelpJeg har også bestilt fra nfoto, og var veldig fornøyd |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lykkelig
|
Sv: Jeg trenger Nfoto hjelpNå har jeg fått nye julekort i posten og jeg er fremdeles ikke fornøyd. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|