|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Phil & Teds. Noen som vil dele erfaringer?Et overordnet spørsmål her i heimen er hvorvidt vi skal bytte bil eller bytte barnevogn+bikkjebur+kjøpe ny takboks, og beholde den bilen vi har.
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Vi har kjempegod erfaring med denne. Men det er litt rart å plassere babyen på den måten, og tungvint å ta babyen ut og inn av vogna, syntes vi. Vi hadde en vanlig firehjuls bagvogn i tillegg, og brukte den endel når det kun var minstemann vi skulle trille.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Jeg likte den veldig godt så lenge lillesøster var bitteliten og lå i bag. Det ble lunt med søskensetet oppå, jeg kunne se ned på henne og ha blikkontakt og alt var velstand. Når hun ble lengre fikk hun imidlertid litt dårligere plass til beina, og senere skulle jeg ønsket at ryggen gikk an å ha "litt oppreist" - fant liksom ingen mellomting som passet når hun ikke skulle sitte og ikke ligge flatt. Storebror elsket vogna, jeg synes den hadde utrolig mange geniale løsninger. Nå solgte vi den før de kunne bruke den i "tog" - altså begge sittende, med søskensetet under/bak det vanlige setet - men jeg ser for meg at det er det bruksområdet som virkelig er supert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Jeg har siklet på denne i årevis, men jeg fikk dessverre aldri bruk for en slik søskenvogn ...
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Du kan lese om mine erfaringer med denne vogntypen i bloggen min.
|
|
|
|
#7 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Jeg synes rygg løsningen på PT var tungvinn. Itilegg likte vi dårlig den åpne glippen bak. Det ble en svært åpen vogn for å si det slik.
|
|
|
#9 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Vi fikk den ikke før de var 1 og 2,5 år, men den har vært gull verdt!!
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Jeg har vært veldig fornøyd med den. Det eneste jeg kicker på, er at det fordømt vanskelig å få ryggen opp fra liggestilling uten å måtte ta ut ungen. Banning opplevd nær Scarlettaah senest i dag.
|
|
|
#12 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?l
Det er nok veldig avhenging av hvilken man triller. Feks Oth og Easywalker er faktisk ikke så brede. Mens en carena har man ikke sjans å komme inn en døra med
|
|
|
#14 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Har Phil & Teds Sport og er kjempefornøyd! Har OTH også, som mange mener er den beste vognen å trille, men jeg liker Phil & Teds-en bedre. Vi bruker vogna primært som sovevogn i barnehagen for tiden, noe den egner seg svært godt til siden den har fullstendig flat (og lang) rygg i liggestilling. Det er grei plass til både Voksipose og annen vognpose i vogna. I tillegg bruker vi den som søskenvogn, og det er bare genialt. Veldig deilig å slippe bred tvillingvogn. Vogna tar liten plass i bil.
|
|
|
#15 |
|
lurer
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Takk for alle tilbakemeldingene så langt!
|
|
|
|
#16 |
|
lurer
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Da har jeg slått til på ei brukt P&T vogn, og gleder meg masse til å hente den i morgen!
|
|
|
|
#17 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?
Hva? mobberu vogna mi?
|
|
|
#19 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?Jeg likte den ikke. Jeg hadde den fra lillebror var nyfødt.
|
|
|
#20 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?
Skjønner hva du mener, vi har den jo strengt tatt på lån vi også for å se hva vi trenger.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|