Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken kjøkkenmaskin skal vi velge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 09:44   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken kjøkkenmaskin skal vi velge?

Vi tenker å kjøpe en skikkelig kjøkkenmaskin. (julegave til hele familien)
Jeg baker brød selv, så hovedpoenget er at den skal kunne elte en skikkelig deig. (jeg pleier å bake 6 brød i gangen, men skjønner at jeg må dele deigen, slik at jeg tar det i 2 omganger)
Pris rundt 3000 kr (synes 6500 for Kenwood sin toppmodell er i meste laget)
Gubben vil gjerne ha Kenwood (slik hadde moren hans og de han kjenner med Kenwood er fornøyd), jeg er åpen for andre typer.
Virker som om kapasiteten på Kenwood er mindre (i kg) enn f.eks Bosch.

Denne fra Bosch (MUM6N22) virker ikke så dum. Deig opptil 4 kg høres bra ut for meg.

Her er en fra Kenwood (KM615Mega), men er ikke 2,4 kg litt lite?... (men fordel med 2 boller kanskje?)

Eller andre forslag? Eller bør vi gå opp i pris for å ha en lenge, lenge, lenge?
Som sagt er hovedoppgaven å elte deig. (nå kan jeg ikke elte deig, så vi har kjøpt brød de siste dagene...)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.