|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Poden trenger gym-tøy med seg på den nye skolen, og jeg lurer på hva jeg skal sende det avgårde i. Hva bruker barna deres?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags?Vi har kjøpt en liten "vanlig" bag til 1 klassingen vår. De har svømming for tiden og må gå et lite stykke. Denne bagen er lett å slenge over skulderen og lettere å bære enn den gymposen han hadde før. Når de ikke har svømming trenger han ikke bag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags?Ja, jeg har såvidt fått med meg at noe posegreier er populært, men det er vel ikke noe kjekt å bære på? Men en stor bag kan jo kanskje bli for mye også?
|
|
|
#4 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags?
Fordelen med "posegreiene" er at ein kan stappe den oppi sekken til og frå skulen om den ikkje er for full. Då slepp ein å vingle og stresse med bag eller sekk nr 2. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Storebror brukar slik gympose å snøre på toppen. Den er kjekk å få i sekken når han skal heim så han slepp å bæra på to ting.
|
|
|
#6 |
|
re:designer
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Storebror her hadde en super sekk på barneskolen som hadde gymbag som kunne kneppes på utsiden av skolesekken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)MK har en gymbag fra Dyreparken og en litt mer "proff" Asics-gymbag. Sånn ser den fra Dyreparken ut:
|
|
|
#8 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Eg har kjøpt umbro-sekkar med namn på frå Scandinavian life til mine nevøar på 6 og 9 år, og det var visst veldig poppis.
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Her i huset er det bare gymposer som blir brukt. Jeg har kjøpt bager i diverse størrelser, men de blir aldri brukt uansett hvor fine og praktiske de er. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Einsam
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Eldste bruker en liten bag/veske, som han får puttet i sekken om han trenger det. Ikke stor bag, for det er ikke så mye han har med seg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)
Overalt |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Bergans Spider er helt genial. Den festes på sekken så den er lett å få med seg. |
|
|
|
#14 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Christian har fått denne med navnet sitt bordert på. Den er stor og fin og så er det et smart rom under sekken med plass til gymskoene så de ikke skitner til det andre tøyet.
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Emma bruker en pose/bag som hun fikk klær i fra WOW. Den er liten, har håndtak og ikke minst, den er i noe plastikklignende materiale, så den er vanntett. Alfa og omega. Dessuten er den liten nok til å henge bak på sekken.
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Både førsteklassingen og 7. klassingen bruker gympose til gym/svømming på skolen.
|
|
|
#17 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Etter å ha kjøpt utallige bager, gymposer og sekker gjennom årene, har jeg insett at plastposer fra Kiwi og Mega har vunnet slaget.
|
|
|
#18 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Min gutt er 14 år og har vært gjennom en periode med plastpose. Det var nemlig noe alle brukte.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Sønnen her bruker enten en gympose fra crocs (sånn som vi fikk på kjøpet da vi kjøpte crocs en gang i tiden) eller ett av handlenettene jeg bruker når jeg handler. Jeg foretrekker noen som kan legges i sekken og ikke tar for mye plass. Når det bare er gymsokker, shorts og t-skjorte som skal oppi er det greit å kunne legge det i sekken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser gym-bagene ut nå til dags? (Hva bruker barnet ditt?)Vi bruker posen fra Monogramservice:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|