|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Overreagerer jeg?Jeg var en tur i butikken nå, hovedsaklig for å hente en pakke. På vei nedover blir jeg liggende bak en bil med et litt påfallende kjøremønster. Jeg tenker ikke mer over det da, utover at jeg ergrer meg litt over at vedkommende konsekvent ligger 20-30 km under gjeldende fartsgrense (som er først 70, så 50). Etterhvert ser jeg at han vingler noe - ligger med ett bortimot midt i veien, for så å sakte, men sikkert dreie tilbake til eget felt. Dette gjentar seg, og jeg begynner å lure på om jeg har en promillekjører foran meg. Slakker derfor farten litt, i tilfelle. Så nærmer vi oss innkjørselen til parkeringsplassen ved butikken. Jeg ser han begynner å legge over, skal tydeligvis i butikken han og, og jeg rekker å tenke at "innkjørselen er vel ikke der?". Jeg har rett - han bommer rett og slett på innkjørselen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?Ring politiet!
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overreagerer jeg?Dette høres veldig merkelig ut,og ja det er et utrolig vanskelig dilemma.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?Jeg skulle ha ringt på en gang. Når det gjelder så viktige saker som folks vel og ve så skulle jeg ikke tveke. Han kunne jo ha skadet noen, i verste fall tatt livet av noen. Så nei, jeg syns ikke du overreagerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?Jeg ville ha ringt. Det er små marginer i trafikken ... En ulykke kan fort bli fatal.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Overreagerer jeg?Jeg har ringt nå, de fikk nummeret og sa de skulle sjekke det ut. Sannsynligheten er jo stor for at han bor i mitt nabolag, all den tid jeg svingte inn bak ham rett ved der jeg bor, og her oppe er det bare blindveier som fører ut på hovedveien. Han så veldig "hjemmekledd" ut også, så jeg tviler på om han hadde vært på besøk hos noen. Det at han handlet på nærbutikken taler vel også for at han hører til i nærheten. Jeg tar ingen sjanser når det gjelder tryggheten til mine barn på veiene der vi kjører hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Overreagerer jeg?Det er ikke noe å lure på. Du kunne ringt allerede mens du kjørte bak ham.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?
![]() |
#12 |
|
Vel. I så fall måtte hun stoppet bilen først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Huff, måtte du si det da. :svart samvittighet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?Jeg hadde ringt politiet med en gang hadde jeg lagt bak en bil som kjørte mistenkelig. Bedre å ringe en gang for mye enn at det skjer et uhell.
![]() |
#15 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Overreagerer jeg?Så fint du ringte! Om de ikke får gjort noe med det, så blir det vel registrert sikkert? Flere burde melde fra om slik kjøring.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?Det er bra du ringte i hvert fall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overreagerer jeg?Spring og ring, sier jeg
![]() |
#19 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overreagerer jeg?Bra at du ringte.
![]() |
#20 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Overreagerer jeg?Hvis ikke jeg tar mye feil ligger det en barneskole rett over veien for butikken, med mange barn som tar buss hit og dit
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|