|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenfikk denne på email idag, og videreformidler til andre interesserte. Jeg har kjøpt både de tidligere glutenfrie lompene fra Gjøvik Lompebakeri som de lagde før og de nye glutenfrie lompene, og spesielt de nye er skikkelig gode og detter ikke fra hverandre (slik de vanligvis gjør...)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenJøss, så bra! Moder'n har cøliaki, skal tipse henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenJeg var og hentet varer på den lokale Rema-butikken forrige uke (sparte frakten), og vi har allerede smakt på både lomper, tortillas og lefser. De var gode! Og faller ikke fra hverandre, slik de pleier de glutenfrie. (har dog ikke prøvd å ta opp frosne) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenKjevla bakeri har sååå bra produkter, jeg har pleid å handle hos dem. Snakket med hun som har drevet det nå i helgen, og hun fortalte at hun hadde solgt hele det glutenfrie konseptet sitt.
![]() |
#6 |
Palliasjonsnurse
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenHåper de får de inn på Coop her også - handler mye der. Har kjøpt fra meny - kjevlas produkter altså... men rema 1000 har hatt gjøviklompas lomper i frysedisken sin. er mer fornøyd med kjevlas.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenHør med Enger (emailadr i HI) om de kan levere de nye lompene/tortillas/lefsene på Remabutikken din da vel! Det er det de har gjort for meg flere ganger, når de er innom uansett med Gjøvik-lomper har de tatt med produkter til meg. Da sparer jeg portoen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Palliasjonsnurse
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenJa, det skal jeg gjøre.
![]() |
#9 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt glutenfritt bakeri - sender lomper, lefser og tortillas ferskt i postenSkjønner ikke hvorfor de må ha kefir i tortillaene |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|