|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Jeg skal ha klubb i kveld. Hva kan jeg servere til spekemat?Lenge siden jeg ahr spist det nå så tenker å ha spekemat. Hva bruker dere til?
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ha klubb i kveld. Hva kan jeg servere til spekemat?Spekesinke, honningmelon og rømme er supergodt!!
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Jeg skal ha klubb i kveld. Hva kan jeg servere til spekemat?okei, kanskje jeg skulle ha kjøptt inn rømme.... Spekeskinke og honningmelon er innkjøpt. Rømmen jeg har tenkte jeg å lage en dressing av, så da må jeg kjøpe en boks til
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ha klubb i kveld. Hva kan jeg servere til spekemat?Flatbrød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ha klubb i kveld. Hva kan jeg servere til spekemat?Spekeskinke, eggerøre, flatbrød og rømme
![]() |
#8 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ha klubb i kveld. Hva kan jeg servere til spekemat?Hjemmelaget potetsalat er et must, for meg, til spekemat.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|