|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vårdress/regntøyJeg synes jeg måtte lage en tråd etter at vårskotråen dukket opp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Vårdress/regntøyDette er handlet her i hus for våren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vårdress/regntøyHer har vi troll regntøy fra i fjord + et svart/grått med stjerner på fra lindex i størrelsen over. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Vårdress/regntøyBegge mine har en Reflex vår/høstdress, og storebror har en ReimaTec i tillegg. Lillebror bør sikkert få en til tror jeg. Det blir definitivt ikke ReimaTec. |
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vårdress/regntøyDressene fra i høst passer heldigvis fortsatt, Ticket til minste og Reima til største, det var det som var på salg. Regntøyet passer også fortsatt, men storebror sin regnbukse er litt mye slitt, så jeg må på jakt etter en ny, og den skal være blå har jeg fått beskjed om. Her vi bor er det ikke store behovet for vår/høstdresser, for sesongen er veldig kort.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Vårdress/regntøyReflexdressen fra i høst holder denne sesongen også. Jeg var så usigelig lei av regntøyet fra Reflex, selv om det er bra. Så i går falt jeg for dette regnsettet. Det matchet støvlene så bra. |
|
|
|
#9 |
|
seru
|
Sv: Vårdress/regntøyJeg vurderer Stormbergdress i år. Har aldri prøvd det merket før, men tror det er helt ok, samt at den selges til halv pris i disse dager. Dessuten har jeg sans for miljøprofilen deres. Se her og her. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen "reservedress" da de har regntøy i tillegg. Sist redigert av Siri : 10-03-09 kl 16:58. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tankefull
|
Sv: Vårdress/regntøyBlir nok nytt Reflex regnsett og vårdress til Storebror. Syns Reima sine vårdresser var stilige i år, men har ikke penger til slikt i år.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vårdress/regntøyPoden har fått Bergans Stallojakke. Jeg er usikker på hva slags bukse vi kjøper til. Han har også en Reimatec vårdress fra i fjor.
|
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vårdress/regntøyHar Reimatec vårdresser til begge to, kjøpt på salg
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Vårdress/regntøyJeg vurderer HH-dressen de har på Obs. Hellytech. Dressen var pen og kostet 699. Er de vanntette, tro? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress/regntøyJeg er litt usikker på om storebror på 5 år virkelig trenger en vårdress. Han har regntøy og gummistøvler, Helly Tec-jakke og ellers godt med klær. Mulig jeg ser om jeg finner en billig og grei vind/vanntett bukse han kan bruke sammen med HH-jakken eller under regntøy. Lillebror går ikke enda, så han må nok bruke Reimatec-dressen sin litt til. Den er jo god og polstrert i baken. Ellers har jeg en dress med uttakbart fór som han kan bruke. Han må ha nytt regnrøy, for jeg mener buksen som han har arvet av storebror har hull i seg. Jeg liker Reflex sitt regntøy og jeg tror det blir det videre. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress/regntøy
Dem skal jo være det! har hatt en HH for noe år tilbake og den var helt fin.
|
|
|
|
#16 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress/regntøyMin minste har den nye ReimaTec vårdressen, to delt sett fra Po.p, Navigare regntøy og et regnsett fra Cubus. Så tror vi skal klare oss også. Eldste har Bergans jakke og bukse og to regnsett. Gidder ikke hel dress til han i år.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|