Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 00:30   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?

Jeg har alltid hatt robeez som de første inneskoene til mine to eldste når de begynte i barnehagen. Men begge to begynte mye tidligere i barnehagen enn mine to yngste. Eldstemann begynte når hun var 17 mnd og nr. to begynte når han var kun 14 mnd. Tvillingene vil være nesten 2 år når de begynner i barnehagen. Når jeg sjekker utvalget hos robeez for den alderen, er det veldig få modeller å velge mellom. Det er vel kanskje ikke så vanlig å bruke slike skinntøfler over 2-årsalderen.

En av tvillingene har nylig lært å gå, og går nå mer enn hun krabber. Den andre tar bare et skritt eller to i ny og ne. Jeg liker ikke store klumpete og tunge innesko/-tøfler og har vært veldig fan av robeez. Men jeg er litt i tvil for hva jeg skal kjøpe til jentene til barnehagestart i august.

Hva har deres 2-åringer som innesko i barnehagen?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.