|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Underskjorter til guttStorebror har jo (omsider) gått fra bleier og body til truse. - jeg er derfor på utkikk etter underskjorter. Singlet.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Underskjorter til guttVi har undertrøyer fra blant annet Katvig, Joha og H&M. Jeg synes de fra Katvig har best passform, mens de fra H&M er billige og greie.
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underskjorter til guttDe i økologisk bomull fra H&M synes jeg er helt greie. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Underskjorter til gutt
Ja, jeg synes også hvite singletter er fine. Vi har noen fra lindex som er veldig fine - petrol og grønn, men disse er kjøpt i fjor og nå finner jeg ingen der.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Underskjorter til guttStorebror bruker mest vanlige myke t-skjorter som undertrøye.
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Underskjorter til guttT-skjorter fungerer ikke godt som undertrøye til poden. Jeg har enda ikke funnet noen som ikke blir ganske vide på ham. Da blir det "bulk" under genserne.
|
|
|
|
#7 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Underskjorter til guttPetit Bateau har veldig bra, men ganske dyre. Er man i Nederland, bör man gaa innom og hamstre paa Hema. Helt utrolig billig og kjempebra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Underskjorter til guttVil ha singlet ja - skal sjekke ut sparkjøp, ellers så får jeg bare ta meg en tur på HM - ja, for de har det i butikken også? (Har aldri sett annet enn spiderman og stilen der på HM jeg, men så har jeg kanskje ikke sett så nøye heller? )
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Underskjorter til guttH&M har disse: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow...UND&shoptype=S
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underskjorter til guttJeg har nettopp kjøpt hvite singletter til R på H&M city lade, av den typen Niobe linker til
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underskjorter til gutt |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Underskjorter til guttHannah har noen fra Janus. Brun og svart stripete.
|
|
|
#15 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Underskjorter til guttHM sine er helt greie.
|
|
|
#16 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Underskjorter til guttEg anbefale virkelig Joha. Dei ligge hundre hakk over alt anna min har prøvd i alle fall. Men no har eg svelgt unna både Spidermann og det meste.
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Underskjorter til gutt
Det er Joha jeg har hatt til Hannah også.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|