Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valpehverdag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 14:03   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Valpehverdag

Jeg tror ikke jeg har brukt opp femtusenordskvoten som er forbeholdt bikkjesnakk for ferske valpeeiere i dag, så da måtte jeg starte en tråd.

Anyhow, jeg har nuh hatt en Boxervalp i fire uker, han er fjorten uker gammel, og hverdagen har begynt å ta så form som hverdagen min noengang tar.

Vi var hjemme en uke etter ankomst, og siden den tid har han vært med på jobb hver dag bortsett fra en. (Ja, og han har vært hjemme alene en kveld, sånn for å teste kveldstidensomhet også, mens jeg jobbet.)

Småen er så godt som husren, fores om morgenen, tidlig ettermiddag og på kvelden, for ikke å snakke om et ukjent antall godbiter. Han går som en drøm i lenke, stort sett, lyder enkle kommandoer, og er en riktig flink liten krabat sammen med barna. Vi har hilst på et ukjent antall hunder og mennesker, ymse katter og hester, og titta på en påfugl.

Det går så det griner!

Ergo, to barn på halvtid og en valp på fulltid kombinert med jobb lar seg definitivt gjennomføre, så lenge man er forberedt på hyppig gulvvask og å bli full av hår støtt og stadig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.