|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tvillinger - men har hver sin farTrodde ikke dette var mulig, men det er det altså: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farJøss. Er de sikker på at de har samme mor?
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farTo egg og to (eller flere) sex-partnere, ja det går, men hun burde muligens ikke være så overrasket. Fedrene derimot...
![]() |
#5 |
Logistikkdronning
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin far
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farMannen må vel hatt en misstanke om at det var noe "muffins"?? Minsten likner ikke på noen i familien, men vi har ikke sjekket om han har riktig pappa for det liksom. Hadde jeg vært utro på det tidspunktet han ble unnfanget så hadde jeg ikke for alt i verden villet ta en farskapstest med mindre jeg vill at mannen skulle få vite at jeg hadde vært utro OG at ungen ikke var hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
Du sa det. Alt kan tydeligvis skje når man har et sidesprang.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farSamme tenkte jeg; hun kan jo ikke bli sjokkert når hun har dotta seg rundt med flere - overrasket er forsåvidt en annen ting, for vanlig er det vel ikke akkurat! Men fedrene stakkars, eller i allefall må det ha vært litt av et sjokk for han som ikke visste kona var utro!!!
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farVet dere, jeg tror også jeg hadde vært i sjokk. Det er vel ikke akkurat vanlig at tvillinger har forskjellige fedre. Om begge tvillingene hadde hatt en annen far burde derimot ikke kommet som et sjokk.
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farPfft. Vi har tre barn med forskjellig far og mor.
![]() |
#11 |
Epikur
|
Så lenge Nina Karin Monsen er fornøyd.
![]() |
#12 |
Ustabil
|
Jeg antok at de tok DNA-test av barna for å sjekke om kanskje den ene var blitt forbyttet på sykehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Ja, for moren hadde sikkert helt glemt bort at hun hadde et sidesprang i tiden rundt unnfangelsen.
![]() |
#14 |
Ustabil
|
Nja, men det som sto i artikkelen var ikke at de tok en farskapstest, men en DNA-test. (Tror jeg i alle fall...). Jeg antok at det slo dem ut i fra utseendet at det var noe galt ett eller annet sted. Siden tvillinger med ulike fedre er så sjelden kan man jo ikke gå ut i fra at barnas mor umiddelbart tenkte på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#16 |
Ustabil
|
Kanskje. Men jeg tenker, hvis jeg hadde vært i hennes sko, og blitt gravid på et tidspunkt hvor jeg visste jeg hadde vært utro, så hadde jeg jo ikke akkurat vært ivrig etter å bevise min utroskap. Derfor antar jeg at eneste logiske grunn til at hun ville ha DNA-test var at hun så klart at de to barna var så forskjellige, mer forskjellige enn søsken, og at hun fryktet forbytting på sykehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farEt annet sannsynlig scenario er at de har fått beskjed under svangerskapet om at guttene kunne være enegget (to sammenvokste morkaker kan tolkes som en felles, en felles morkake betyr eneggere), og at de har begynt å lure pga utseendet og tok DNA-test for å bekrefte zygositeten en gang for alle. Selv om denne moren selvsagt visste at hun hadde hatt et sidesprang, kan jeg ikke helt se for meg at hun har skjønt at det kunne bety at tvillingene har forskjellig far.
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farMen hvis man tar en DNA-test for å se om de er eneggede, finner man da ikke nødvendigvis ut om de har samme far. Da må man sammenligne med fars DNA. Så den kjøper jeg ikke, altså.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farDet er jo ikke helt uvanlig hos katter så det er jo egentlig ikke så rart at det kan skje med mennesker også. Hun hadde jo en grei mann i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvillinger - men har hver sin farSpiller det noen rolle hvorfor testen er tatt?? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|