|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?I og med at jeg har svangerskapsdiabetes er det ikke alle brød jeg kan spise. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?I "den store brødtråden" i linken over, ligger det en oppskrift på Nut Bread (en Ziggy har lagt ut i innlegg nr 2 eller 3). Det inneholder ganske mange egg så folk får helt sjokk, men egg er ikke dyrt og jeg synes det brødet er knallgodt. Du må bruke 100 gram mel i det, men jeg har brukt grov spelt med hell.
|
|
|
#4 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Kanskje du kan prøve dette lavkarbobrødet?
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Hei. Jeg jobber i et bakeri på andre kanten av landet, men vi lager et brød som heter Multi fiber. Det kan spises av diabetikere,Vet ikke hvor på din kant du får tak i det, men hør med et bakeri så får du det sikkert der.....
|
|
|
#6 |
|
Teller ned
Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Lettbrød, selges bl.a. på Meny. Tror hjemmesiden er lettbrod.no |
|
|
|
|
|
#7 |
|
WF: BNBE
Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Jeg prøvde litt ymse i svangerskapet, men det eneste som fungerte for meg var Wasa Fiber Plus knekkebrød.
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Har fri frem til onsdag, men skal sjekke det opp da og gi deg beskjed!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|