Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er dette jente-/damestøvler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-09, 00:47   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Er dette jente-/damestøvler?

Gosh, det ble lite, men jeg håper jeg kan få litt tilbakemeldinger likevel. Jeg måtte hastehandle støvler til Herremannen i dag pga hull i de gamle, og han var ikke med i butikken. Det var veldig utleitet, men butikkdama mente dette var unisex-støvler, jeg var litt i tvil, og det første Herremannen sa da han så dem var "Er det jentestøvler?" På Euro Sko sine nettsider finner jeg dem under damesko.

Så - er de unisex nok til at jeg kan sende Herremannen på skolen med dem i morgen uten å risikere at han får kommentarer? Han er ekstremt var på sånt, så hvis noen sier at det er jentestøvler kommer han aldri til å bruke dem igjen - og da kan jeg jo ikke bytte dem heller.

Her kan støvlene beskues i større utgave (helt til høyre på tredje rad).

Gammel 03-06-09, 00:50   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette jente-/damestøvler?

Jeg synes de er ganske feminine, så hvis han er var for kommentarer, hadde jeg nok byttet dem, sånn for sikkerhets skyld.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 00:50   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes vel at de ser litt jentete/damete ut, ja.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 00:52   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok ikke fått mine gutter til å gå med sånne, nei.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 00:53   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg ville tatt med Poden i butikken og byttet... De har jo nøytral farge, men ellers er det jo akkurat sånn som "alle" damene har.

Gammel 03-06-09, 00:58   #6
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De ser jo helt like ut til IJ støvelene, så jeg vil si de er til jenter.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 00:58   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, da bekrefter dere magefølelsen som har utviklet seg i løpet av kvelden. Farsken også. De hadde altså ingen "guttete" støvler i rett størrelse i noen av skobutikkene der jeg var, så jeg må i så fall få pengene igjen og lete mer.

Da får han gå på skolen med joggesko i morgen, uansett om det silregner. Ingen vits i noe annet.

Gammel 03-06-09, 00:59   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis de er ganske trange i leggen, bytt dem. De ser feminine ut på bildet.

Gammel 03-06-09, 01:00   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Hva med å prøve i en sportsbutikk eller Coop OBS om du har i nærheten?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 01:01   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er desverre enig med de over her . Ville heller ha byttet enn å risikert at de ble stående fordi Herremannen ikke vil bruke dem....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 01:06   #11
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

De hadde jeg nok byttet ja.. hvis ha bryr seg om den slags.
Han skal jo føle seg vel også.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 08:59   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Butikkdamen var tydeligvis opptatt av å få selge for det jentestøvler ja. Sportsbutikker o.l pleier også ha støvler.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:24   #13
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er vel ikke mange menn/gutter jeg har sett i slike nei, så da hadde jeg nok gått tilbake til butikken å byttet

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:37   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damestøvler.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:52   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damestøvler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 10:14   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Helt klart feminine...

Gammel 03-06-09, 10:20   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damestøvler ja. Har du ingen sportsbutikker i nærheten?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 10:22   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

I dag så Frøkna dem i gangen og lurte på om de var til henne. De blir definitivt byttet. Vurderer faktisk å bare bytte til min størrelse og beholde dem selv.

Senteret jeg var på i går har to skobutikker og to sportsbutikker, og det var ikke en eneste guttestøvel å oppdrive i rett størrelse i noen av butikkene bortsett fra et par med masse verktøy på som han definitivt hadde nektet å gå med. Jeg får jakte videre i dag. Heldigvis ser været bra ut foreløpig, så det er håp om at han holder seg tørr.

Gammel 03-06-09, 10:26   #19
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har slike støvler, og vil nok betegne det som damestøvler, ja.
Butikkdamen har nok vært mest opptatt av å selge og ikke at kunden skulle bli fornøyd.

Gammel 03-06-09, 11:07   #20
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg syns de ser ut som jente/dame støvel

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.