Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Strandlektyre

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 16:59   #1
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strandlektyre

Jeg må ha med noen bøker til Spania. Siden de blir fulle av sand, svette og solkrem, er det uaktuelt å låne på biblioteket, og å kjøpe dyre hardcover-bøker.

Jeg tenker paperback, og amazon.com. Eventuelt om det er noe rimelig å få tak i på norsk for tiden. Jeg vil ikke ha superlett lesning av typen Marian Keyes og Shopaholic.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 17:11   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strandlektyre

Shantaram?

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 17:15   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Shantaram?

Anbefales.

Selv har jeg nettopp kjøpt noe Twilight-greier som visstnok skal være bra. Er visst kommet en film også. Så jeg håper at bøkene er gode, for ellers er strandlektyren min fucked.

Gammel 09-06-09, 19:37   #4
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Anbefales.

Selv har jeg nettopp kjøpt noe Twilight-greier som visstnok skal være bra. Er visst kommet en film også. Så jeg håper at bøkene er gode, for ellers er strandlektyren min fucked.

Det er vel 3 eller 4 bøker i den serien, hopp over den siste - den var skikkelig, skikkelig dårlig

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:38   #5
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Hva med Jo Nesbøs serie om Harry Hole? Strekkleste alle sammen!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:39   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lottis, her.

Hva med Jo Nesbøs serie om Harry Hole? Strekkleste alle sammen!

Jeg har lest dem. Likte dem godt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 07-06-09, 17:12   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du kan få låne Calculus av meg. Den er tung som fy.

Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 17:18   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er mer enn interessant, Allium, den er et must. Selvsagt på engelsk. Kan sende deg min om du vil ha den.

Gammel 07-06-09, 17:24   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som vanlig anbefaler jeg Den Lukkede Bok av Jette Kaarsbøl. Lettlest, men veldig god.

Gammel 07-06-09, 17:25   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Som vanlig anbefaler jeg Den Lukkede Bok av Jette Kaarsbøl. Lettlest, men veldig god.

Den har jeg lest.

Sitron - det var da snilt av deg, vil du ikke beholde den selv?

Gammel 07-06-09, 17:26   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg leser ikke bøker om igjen, så de tar bare opp plass. Kan jo ikke kastes.

Gammel 07-06-09, 18:38   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Både De velvillige og Boktyven finnes i paperback.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 14:32   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øya og Hjemkomsten av Victoria Hislop eller Senor Peregrino av Cecilia Samartin. Lettlest underholdningslitteratur.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 14:36   #14
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Høytleseren" koster 69,- på Ark og skal visst være veldig bra.

Traileren fra filmen basert på boka:

(Kilde: youtube.com)

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:50   #15
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Jeg prøver fortsatt å prakke på alle "Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda. 600 sider genial sommerlektyre for en billig penge (pocket kr 98,- tror jeg). Hvis du ikke har lest den så bare MÅ du lese den!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:53   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Bok er på vei.

Gammel 09-06-09, 19:05   #17
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Bok er ankommet. Og ser riktig lovende ut, nå gjelder det å la være å begynne på den før jeg drar. Tusen takk, Sitron!

Gammel 09-06-09, 19:26   #18
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jøss, det gikk kjapt! Håper du liker den like godt som meg.

Gammel 09-06-09, 19:46   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser en lett, men veldig fin bok akkurat nå som heter Miraklene i Santo Fico av DS Smith. Jeg fikk den av en venninne, så derfor er den på norsk, men jeg antar den er lett å få tak i på engelsk også. Den minner litt om Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede, hvis du har lest den (hvis ikke, bør du selvsagt heller pakke ned den).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:54   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg leser en lett, men veldig fin bok akkurat nå som heter Miraklene i Santo Fico av DS Smith.

Åh, den er fin!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.