|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Hvor mange kvm bor dere på?Hvor mange kvm bor dere på og hvor manger er dere? Det lurer jeg på i kveld |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og et barn. Har 106kvm fordelt over tre plan. Loftet på 26kvm er stort sett bare lagringsplass, så vi bor forsåvidt kun på 80kvm. Stort nok plass for oss, men jeg skulle gjerne fordelt de 26kvm fra loftet på stua og soverommene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?150 på fire stk. Flytter nå pga liten plass til 200 i BOA til 5 stk. Sliter mest pga ikke garasje, og bitteliten utvendig bod, samt at soverommene oppe er så varme at alle må ligge i underetasjen sommerhalvåret.
|
|
|
#4 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor på 97 kvm på et plan, tre soverom - 2 voksne og 4 barn på 6,5 år, 3,5 år og tvillinger på 1,5 år. Når jeg er ferdig med å studere (begynner forhåpentligvis neste høst), må vi nok ha noe større ja. Vet ikke om vi får kjøpt oss nok soverom til alle, er vanskelig å finne et sted med 5 soverom, så tvillingene må nok dele rom videre. Men får vi et stort nok soverom kan man jo dele det i to med bokhyller.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?
Jeg signerer enkelt og greit denne, bytt ut 106 kvm med 100 kvm og loft med kjeller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi har i overkant av 100 kvm. 2 voksne 2 barn. 3,5 soverom (det ene rommet mangler 0,3 kvm for å defineres som soverom, men brukes som det likevel)
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Huset er på nesten 300 kvm tilsammen, men sokkelen på 100 kvm er utleid. Så nesten 200 kvm. Vi er tre stykker, og nyter god plass, ja. Vi elsker det.
|
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor på 130 kvm. I tillegg garasje/vedbod med loftstue og kjeller under halve huset. To voksne og to barn. Har tre soverom, men bruker bare ett av dem. Jeg syns vi har alt for stort hus, men liker at vi har så mye plass til lagring.
|
|
|
#9 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er en voksen og to barn på 77kvm. Ungane er jo her berre annakvar veke, ellers hadde eg nok syntes vi bodde litt lite.
|
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?3 stykker bor på 70 kvm. Vi har for liten plass, men vi får nok større etterhvert.
|
|
|
#11 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to store og en liten og har 135m2 derav 25 er en loftstue resten er på ett plan.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to voksne og tre barn på rundt 180 kvm fordelt på to etasjer, og det holder fint for oss. Foreløpig deler tvillingene soverom, men vi har et gjesterom som evt. viker om de skulle ønske hvert sitt rom etterhvert. Vi har dessuten to bad, og stor veranda som gir oss en ekstra "stue" i sommerhalvåret. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Halvannenetg med sokkel, 200 kvm, 5 soverom, to store og to små. Bruker stort sett bare 1. og 2.etg, kun gjesterom og bod i sokkelen. Kunne fint klart oss med mindre areal om rominndelingen hadde vært annerledes i 1.etg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi har 250 totalt, 212 boflate. Vi er to store og to små og en katt og en død orkidé. |
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Er det nå man skal rapportere sine døde planter?
|
|
|
#18 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?To store og to halvstore her som bor på 120 kvm.
|
|
|
#19 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi har 60 kvm nede som er stue,åpen kjøkkenløsning, bad,gang og 1 soverom. I leiligheten har vi hems som er på rundt 15 kvm. Vi er to store og tre små, annhver uke bor dem to elste hos faren. Vi skulle vel ønske vi hadde ett soverom til, nå har jeg og samboeren min soverommet på hemsen og ungene deler nede. Vi flytter nok etterhvert når ungene blir litt større, men dem trivies med og dele rom. Hos faren har dem ett rom hver men dem vill ligge på samme rom. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|