Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ubestilt pakke i posten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 12:50   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ubestilt pakke i posten

Det dumpet en pakke i posten herfra http://www.vitalas.no/. Den er ikke bestilt og jeg har en ekkel følelse.
Er det noen som har erfaring fra dette firmaet?

Gammel 22-09-06, 13:51   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det dumpet en pakke i posten herfra http://www.vitalas.no/. Den er ikke bestilt og jeg har en ekkel følelse.
Er det noen som har erfaring fra dette firmaet?

Har ingen erfaring fra dette firmaet, men det er en del helsekost firmaer som sender ut produktprøver o.l. til gud og hvermansen.
Syns det er irriterende jeg, å få pakker jeg ikke har bestilt

Anne er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 13:58   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er spent på om det blir purringer og inkasso.

Når jeg ringte var det en svensk stemme som svarte. Jeg har hørt om noen lignende fra TV hjelper deg. Men det var et annet helsekostfirma.

Gammel 24-09-06, 18:53   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg derimot ikke får pakkene jeg HAR bestilt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-09-06, 19:13   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mens jeg derimot ikke får pakkene jeg HAR bestilt.

Du får purre da. Jeg bruker å få referanse til posten på de pakkene jeg bestiller. Så kan jeg sjekke hvor de er henne.

Gammel 24-09-06, 20:34   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Du får purre da. Jeg bruker å få referanse til posten på de pakkene jeg bestiller. Så kan jeg sjekke hvor de er henne.

Ikke dumt.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.