|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Jeg spiser til tider altfor lite, og trenger en realitycheck på hvor mye det er normalt å spise i løpet av en dag. Rett og slett. To brødskiver til lunch og nudler til middag er ikke en trend jeg har tenkt til å fortsette med, nemlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Jeg vet hva jeg bør spise iløpet av en dag sånn ca:
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Det å spise jevnlig er jo en fordel pga blodsukker iallefall. Kroppen trenger et jevnt påfyll av energi.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Jeg er som deg... spiser altfor lite, veldig ofte. Litt frustrert over at jeg ikke har mer matlyst, men kompanserer med å spise ganske sunt, i tillegg til at jeg er bevisst på å stappe i meg det jeg klarer når jeg først har lyst på mat. Da kan det gå ned en hel del. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Jeg spiser ett knekkebrød med ost til frokost, kaffe latte og vann. Av og til litt juice. I helgene ofte litt mer, men jeg er ikke noen stor frokostspiser vanligvis. Sist redigert av Filifjonka : 05-07-09 kl 16:51. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Et par skiver til frokost med vann
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 05-07-09 kl 17:22. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?På hverdager, når jeg står tidlig opp og er på jobb er det omtrent sånn:
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Tja spiser en del...
|
|
|
#10 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Frokost: 2 skiver, evt. frokostblanding med cultura
|
|
|
#11 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Hmmm...et par brödskiver til frokost, har gått over til sånt mörkt rugbröd nå, og det samme til lunsj, eller salat. Middag- vanlig porsjon og jeg MÅ ha kveldsmat, vi spiser ofte varm mat vi da (vet det ikke er veldig sunt med mye mat om kvelden men)
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Frokost: 150 gr cottage cheese, 1 liten bx annanas |
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Sånn omtrent slik:
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?To skiver til frokost + juice. Evt. havregryn og melk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Ser at de fleste her spiser lite Snop(godterier)/is og snacks i forhod til meg |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Jeg har en spisedag i uka, da spiser jeg alt jeg vil. |
|
|
|
#18 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Jeg spiser en Go'morgen yougurt til froskost. Så spiser jeg en passelig skål salat til lunsj. Middag, men det hender jeg ikke orker. Orker jeg blir det en porsjon. Ingen kveldsmat. Ev frukt bare.
|
|
|
#19 |
|
nygift
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Frokost: en brødskive med servelat eller lignende, gulrot eller et par jordbær.
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mye spiser du i løpet av en dag?Jeg kan ikke fortelle om hvor flink jeg er til å spise sunt - jeg lever på sommermodus og spiser stort sett bare brødskiver og frukt i sommervarmen, MEN jeg kan fortelle at en pk nudler tilsvarer 1/3 av energiinnholdet du har behov for en dag. Det er temmelig mye med tanke på hvor meningsløse nudler egentlig er.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|