|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Å få treff i søkemotorerJeg sitter i styret i en frivillig organisasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Det har vi alt gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
|
![]() Du må ikke finne på å betale disse "konsulentene" noe. Og hvis du bestemmer deg for å leie inn noen, så må du i allefall ikke bruke dem som ringer rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Svarte deg på pm, siden jeg ikke er helt lysten på å "oute" meg selv totalt her i åpent forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
|
![]()
På et annonsesøk så koster det penger ja. Er jo det et firmasøk er, et annonsesøk. Det som er problemet med firmasøk er jo at de beste i enkelte bransjer gjerne ikke ønsker å bruke 40.000+ i året for å være listet i et firmasøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Jeg jobber i en ganske stor organisasjon og vi har ikke brukt mye penger på å kjøpe oss opp på søkemotorer. Hadde en avtale med Kvasir i et år, men vi valgte å ikke videreføre den. Rent personlig synes jeg det er en uting å måtte betale seg opp på søkemoterer, og jeg foretrekker Google hvor det er kvalitet, relevans og polularitet som teller for å komme høyt opp på listene. Selv bruker jeg kun Google, og finner som regel det jeg søker etter da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|