|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Haster: Bleier i BulgariaAltså, trenger vi pakke med oss bleier for to uker, eller har de greie og rimelige bleier der nede?
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgariaJeg ville nok bare pakket med. Greit med den ekstra plassen på vei nordover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgariaTja, vi bør vel komme et stykke på vei med to pakker. Eller?
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgariaHvor i Bulgaria skal du? Der jeg var nettopp var det supermarkeder som hadde absoltt alt mulig. |
![]() |
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgariaAlbena.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgariaDer så jeg bare sånne små minimarkeder - ikke noen skikkelige butikker. Der ville jeg tatt med bleier hjemmefra. Mulig de har samme som her, men da er de nok veldig dyre. |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgariaJeg har ikke vært i Bulgaria, men har vært ved svartehavskysten i Romania. Bleier var det å få tak i på supermarkeder over alt og vi handlet samme Pampersene der som hjemme. De solgte Huggies og Fixies også, som er like bra som Pampers. Jeg hadde ikke giddet å dra på bleier. Bleiene kostet omtrent det samme der som her, men de virket dyrere fordi alt annet var så mye billigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Bleier i bulgaria
Og skulle de koste 50,- kroner mer så er det vel ikke den som gjør at feks feriebudsjettet sprekker
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Haster: Bleier i BulgariaBare pass deg for Huggies med Ole Brumm og gjengen på. Plutselig har du ungen sittende der, og nekter å ta på seg bleie med Tigergutt på, for han skal heller ha Tussi.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|