|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg ønsker meg et par knelange, eller nesten knelange støvler, men får jeg noen utenpå de enorme leggene mine, tro? Er noen videre enn andre?
![]() |
#3 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Hvor enorme legger har du da?
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Ilse Jacobsen har jo snøring, men jeg vet ikke hvor brede de kan bli, men de er i hvert fall romslige (jeg har normalt slanke legger og bruker dem på innerste m/bukse oppi).
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Ilse Jacobsens er kule, ja!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Ilse Jacobsen sine med snøring er akkurat så store man ønsker selv. Man strammer dem så lite eller mye som man vil.
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Takk, Elin! Jeg er liksom redd for at leggene mine ikke kommer ned i støvlene når de er usnørede engang.
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?
Ikke vide nok til mine gigalegger,men jeg snører dem på mitt vis selv om de da ikke er helt lukket. Kan uansett glemme å få bukser i dem. Jeg har kjøpt i str. 38 for å i det hele tatt få dem på meg, selv om jeg nok heller burde hatt 37 fordi de er store i størrelsen. Prøvde ei venninne sine i 40 og de var greie over leggen, men alt for store i foten.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har ganske gigalegger og fikk på meg Ilse J. Men de er store i str ja, og jeg mener at 40 holdt for meg, som er en 41.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?
Jeg tror ikke du finner KULE gummistøvler som er høye og samtidig vide i leggene andre enn Ilse Jacobsen. De er skikkelige vide altså. Jeg får både lange raggsokker og bukser nedi uten problem.
![]() |
#12 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har skikkelige håndballben med ditto tykke legger, og får bukse nedi IJ-støvlene. Og ja, du kan sikkert gå ned en str. eller gjøre som jeg - kjøpe dem i din vanlige str. og legge såler i. Kjekt å ha vinterstid.
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har fotballegger (tynne ankler men store leggmuskler), og prøvde mange trange støvler før jeg kjøpte Ilse Jacobsen-støvlene. De kan jeg ha vide bukser og lange ullstrømper inni. Jeg kjøpte min vanlige skostørrelse, og tror de ville blitt litt snaue i størrelsen under - greit å kunne ha litt sokker i om vinteren. Ihvertfall her som det ofte er både snø og regn på en gang. Sist redigert av Filifjonka : 09-08-09 kl 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har de øverste vikingstøvlene du viser, uten snøring, og de er for trange i leggen. Hvis snøringen bare er til pynt, og det er samme vidde på de uten snøring, er de ikke spesielt vide i leggen. (De er ikke trange heller, altså, jeg har ganske tykke legger, men altså ikke "ekstra vide".) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg kjøpte samme størrelse i IL som i vanlige sko. De er romslige, men jeg ville ha plass til tykke sokker oppi.
![]() |
#17 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Enig med ...eh "ex gunnis" (skal lære meg nytt nick soon :lover: ) I.J er store i størrelsen, 39 holder i massevis, selv om jeg bruker 40 i andre sko. De er ganske vide i leggen, men jeg må ut et "hakk" med snøringen for |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Dere som sier dere har tykke legger, hvor mange cm er de på det tykkeste, da? Jeg har tykke legger, og viking sine som er vist her er veldig trange til min legg i str. 39. Jeg har vel ca 43 cm rundt det tykkeste. Så jeg lurer da på om IJ vil passe meg da?
![]() |
#19 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilke kule gummistøvler er videst i leggene?Jeg har høye vikingstøvler, og på mine er bare snøringen til pynt, ja. Fordelen er at de er vanntette i høyt vann, om det er et behov. Jeg har ganske tykke legger, og de går akkurat, men jeg får ingen bukse inni.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|