|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteFrøkna vant "Jorden rundt på 80 dager" i et lotteri, og den falt veldig i smak. Hun har alt hørt den et par ganger.
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteMin jente leser Narnia og Harry Potter for tiden, og så er hun blitt interessert i mine gamle "Fem"-bøker.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteJeg kan bare gamle bøker.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteDoktor Proktor-bøkene burde være midt i blinken. Eller Rampete Robin.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteSnuppa mi på 7 holder på med Harry Potter-bøkene, hun likte også veldig godt Nifse Nella-bøkene. Faktabøker er også en hit, akkurat nå leser hun om universet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteFor tiden leser jeg "the 39 clues"-serien til åtteåringen vår. Hun synes det er ulidelig spennende. Nifse Nella er også en hit. |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteRamptete Robin og Nifse Nella er veldig populært hos min 5-åring ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteRoald Dahl, helt klart. Han er elsket av min 8 åring. Spesielt Mathilda på lydbok. Stor underholdning både for barn og voksne |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteJudy Moody-bøkene, Nelly Rapp monsteragent, Kunstdetektivene |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jente9 åringen min liker godt rampete Robin, doktor proktor, Svein og rotta, Otto monster og Hjelp! Ranere! Hun er også glad i Anne Cath Vestly og Astrid Lindgren enda.
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteBøkene om Tsatsiki. Veldig morsomme!
![]() |
#15 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteKunstdetektivene var veldig populære i 4. klassen min i vår. Snart niåringen min liker dem også. (Men voksenjeg syntes de var litt kjedelige.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig jenteMin 8-årige datter leser Roald Dahl og Astrid Lindgren for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Live and let live
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig barnNå som det nærmer seg jul, tenkte jeg det kunne være lurt å hente opp denne igjen. :trenger julegavetips:
![]() |
#18 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig barn
Hvilken bok er den første i serien?
![]() |
#19 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig barnHarry Potter er supert for både 6-åringen min og meg. Doktor Proktor er også en stor favoritt, og finnes på lydbok. Også må jeg slå et slag for bøkene til Endre Lund Eriksen. For 8-åringer er "En terrorist i senga" og den første av bøkene om Pitbull-Terje (Pitbull-Terje går amok) gode alternativer. En terrorist i senga vant Arks barnebokpris i fjor, stemt frem av unge lesere. Sist redigert av Heilo : 12-11-09 kl 23:01. Årsak: La til litt info jeg glemte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok eller bok til åtteårig barn
Nifse Nella og nattskolen |
![]() |
![]() |
![]() |