|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Jeg har aldri vært i Roma. Tips?Jeg skal til Roma neste helg. Og vet INGENTING om hva jeg bør foreta meg. Har du tips? Vi skal bo ved Spansketrappen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?Da bor dere uten tvil helt perfekt i vært fall! Vi skal til Roma helgen etter dere og har vært der tidligere med barn, men da med nyfødt. Sist redigert av Pelen : 02-01-07 kl 15:37. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?Takk for fantastisk svar Pelen! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?
Jeg har ikke hørt om noe akvarium, men søkte litt på italiensk og fikk dette svaret på engelsk: http://romeit.ags.myareaguide.com/in...&SC=17&SSC=496 Du får rapportere om dere finner noe bra så kan vi kanskje ta etter dere |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?Jeg skal også til Roma neste helg!
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?(Her ble det mange glis, men Roma er virkelig en av de beste byene jeg har vært i. Kniver med New York og Hong Kong om å være den beste.)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|