Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kåpe/jakke til gravide

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 00:16   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kåpe/jakke til gravide

Ja, hvor finner jeg det da?
HM sine nettsider har ingen så vidt jeg kan se, er ikke det litt rart?
Skulle hatt dette til vinteren, en som er litt pen, men varm og god, og passe helt frem til termin.

Help me?

Gammel 11-09-09, 01:08   #2
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Sv: Kåpe / jakke til gravide

Ta en titt på Zara! Der fant jeg er super en i fjor!

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 09:03   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Zara har jeg ikke tenkt på faktisk.

Har kikket litt på nettet, og fant et par, men veeeeeldig korte jakker. Og det virker på meg litt upraktisk.
Enn at det skal være så vanskelig da!
Orker ikke gå med mannens jakt-jakke hele vinteren liksom. Vil være fiiiiiin!

Gammel 11-09-09, 23:05   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

odd molly har jo empire modeller.

Gammel 12-09-09, 20:12   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg fødte i februar, og jeg brukte bare en boblekåpe i XL. Funka som rakkern det, to nummer for stor, men den så ikke for stor ut.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 20:24   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg satser på at Lene V har billige boblejakker i år også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 20:28   #7
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg satser på en mild vinter i år og. Gidder ikke bruke penger på gravidjakke...

Gammel 12-09-09, 20:29   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en enkel svart A-linjeformet vinterjakke hos Ellos i fjor. Kjøpte min vanlige størrelse, og den var romslig utenpå 33-ukersmagen min, i alle fall. (Og to dager etter at jeg hentet den, fødte jeg, så den ble ikke brukt, gitt. ) Hvis man følger litt med på Ellos, er det stadig tilbud - tror jeg fikk min på halv pris til 300 kroner.

Gammel 12-09-09, 20:33   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte en kåpe med empireliv sist jeg var gravid. Jeg bruker den forsatt om vinteren, for den er så fin. Kjøpte den på Next i UK, men empireliv-kåper får man vel kjøpt mange steder. Den skled litt fra hverandre på midten når magen ble skikkelig stor, men med ullgenser under var det ikke noe problem.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 20:57   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Hm, så det er ikke så mange som kjøper jakke som er laget for gravide altså. Trodde de fleste ble for trange etterhvert jeg.

Da skal jeg se etter kåpe med empireliv.
:vilhakåpe:

Gammel 12-09-09, 20:58   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte bare en jakke i et par nr større enn vanlig. Så billig som mulig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 21:23   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Den fra ellos var søt ja.
Kikket på en slik på en annen side, og det slo meg og at det ville blitt litt undertrekk ja.
Men det merkes kanskje ikke så mye.

Gammel 12-09-09, 21:28   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det var den jeg kjøpte, ja. Jeg solgte den videre til Miromurr(?) her inne - vet ikke om hun likte den.

Gammel 13-09-09, 00:06   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåpe/jakke til gravide

Next har denne til 60 pund. Og de sender til Norge nå!

Du finner den her.

Gammel 13-09-09, 10:56   #15
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror det var den jeg kjøpte, ja. Jeg solgte den videre til Miromurr(?) her inne - vet ikke om hun likte den.

Det var jeg som kjøpte den ja, brukte den endel fram til den ble for liten. Måtte ha lange ullgensere under da, det ble litt luftig under magen ellers.

Jeg hadde også ei tulipanformet kåpe som jeg kjøpte på salg på HM. Jeg kjøpte den en størrelse for stor, så passet den fint hele graviditeten.

Gammel 13-09-09, 12:49   #16
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror en av de to nederste som er vist havner hos meg. Selv om jeg bare er 15 uker på vei får jeg ikke igjen to av tre knapper på vinterjakka fra i fjor, og siden jeg har termin i mars vil det jo bli noen måneder til sammen der jeg trenger god plass. Jeg har gitt opp å kjøpe klær i en og to størrelser større; de sitter ikke pent og jeg veit jo ikke om jeg får brukt dem siden.

Next har begynt å sende til Norge, altså? Det kan bli farlig framover.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 12:56   #17
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brukte bare min vanlige jakke jeg, var riktignok ikke høygravid om vinteren (fødte i mai).

Gammel 13-09-09, 13:04   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

ikke pent vanligvis om man kjøper størrelser som er to nr for store. De sitter dårlig over skuldre og rygg og ser ut som man har lånt andres klær. Beste man kan gjøre er å se på snitt. Det er jo masse der ute nå som kan passe gravide. Verre når jeg var gravid for seks år siden. Da gikk jeg i for store klær fella. Så ikke ut. Passet i magen men så lite flatterene ut når skuldre og rygg ikke fulgte med.

Gammel 13-09-09, 13:03   #19
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Next sender til Norge

Gammel 02-10-09, 00:13   #20
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Vet ikke om du har funnet noen passende kåper ennå Mjau, men kom over noen her på nameit.com.

http://www.nameit.com/webapp/wcs/sto...Id=19901&top=Y

Ikke så stygg pris heller.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.