|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Dress med fôr i snart?I dag var det skikkelig surt og kaldt her, så vurderte et øyeblikk å ta på vinterdress på lillebror. De er ute i flere timer av gangen. |
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dress med fór i snart?Jeg har tatt ut foret og sendt med dressen i barnehagen, men om det fortsetter med å bli kaldere og kaldere, så må jeg bare kneppe på foret igjen.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Dress med fór i snart?Nei, men om det blir under 0 grader, så må vi vel det.
|
|
|
#5 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fór i snart?Jeg satte på minstemann vinterdress idag. Det var kalt og surt kl. 9 da de dro i barnehagen ( 1grad) og er det fortsatt. Eldstemann får med seg vinterdressen i morgen og bruke høstdress idag.
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Dress med fór i snart?Vi bruker høst-/vårdress med ull under i Trøndelag. Med ullundertøy.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fór i snart?I dag var det 2 minusgrader på morgenen, men vurderte ikke å sende med vinterdressen. Det blir fort opp i noen flere varmegrader, og skal de ut tidlig på morgenen så har de bare tykt ulltøy under tynn parkdress og ullundertøy under der igjen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Dress med fór i snart?
Han har halvhøye goretex fra Timberland, som vi har brukt frem til i dag, men i dag var det Viking Thermo-vær her synes jeg. Sølete og kaldt. |
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fór i snart?Jeg satt akkurat å tenkte på det samme.
|
|
|
|
#11 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Dress med fór i snart?Ang sko har han min halv høye gore-tex sko og Tretorn støvler med for liggede i bhg.
|
|
|
|
#12 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Dress med fór i snart?Har vurdert det, men har ikke gjort det enda. Det er fortsatt veldig vått der de er etter mange ukers regn.
|
|
|
#13 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dress med fór i snart?Tenkte det samme.
|
|
|
|
#14 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Dress med fór i snart?Her har det snødd, så vinterdressen er tatt i bruk. Med ull under. Vinterskoene er også tatt i bruk i dag. Jeg tror jeg må finne fram mine også snart. *hutre*
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Dress med fór i snart?Eg tenkte å vente litt med tjukkedressen. Jentene mine har ullundertøy innerst, stikka bukse og genser og "parkdress. Eller regntøy da som ser ut til å vere den nye nasjonaldrakta her på Sunnmøre. Men altså tjukke dressen får vente til det blir kaldare.. Men eg fryktar det ikkje blir lenge til.
|
|
|
|
#16 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dress med fór i snart?
Det er oktober.
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Sv: Dress med fôr i snart?S bruker ikke dress ennå en gang, så nei. Bare de minste barna i barnehagen som bruker dress, men vi har sendt med høstdressen nå. Det er jo godt med plussgrader utpå dagen, jeg synes ikke foret dress er aktuelt. S bruker vanlige joggesko ennå også han *barnemishandler*. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Dress med fôr i snart?De har brukt dress med fleece under foreløpig, men jeg vurderer å sende med vinterdressen om det fortsetter med disse temperaturene. Vi har hatt noen morgener med kuldegrader, og da er det for kaldt med uforet dress og joggesko. Senere på dagen er det derimot nærmere 10 pluss, og det kan fint brukes jakke, bukse og joggesko.
|
|
|
#19 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Dress med fôr i snart?
Jepp, jeg blir gal! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Dress med fôr i snart?Truls på snart 2 år går i Trolls skalldress, har ulltøy innerst så har jeg tre forskjellige ulldresser hengende i bhg - i forskjellig tykkelse. I tillegg har han ullgenser og ullbukse fra nøstebarn liggende. De tar på den tykkeste ulldressen under om de går tidlig ut og tynnere om de går ut når sola har varmet opp mer...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|