|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() GrinedagHar dere dager innimellom der tårene sitter løst? Dager der det skal lite til før tårene kommer, uten at man egentlig er så pæretrist som det kan virke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: GrinedagJeg griner kun hvis jeg har sovet veldig veldig lite over flere dager. Da sitter impulskontrollen generelt litt løst og jeg kan bli veldig sint, veldig rørt og veldig lei meg for lite.
![]() |
![]() |
#5 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: GrinedagJa, jeg har slike dager.
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Grinedag
![]() |
![]() |
#7 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GrinedagJa, jeg har sånne dager. Er i utgangspunktet av den typen som tar lett til tårer (dårlige såpeserier og det som værre er), og noen dager skal det omtrent ingenting til. Men jeg prøver stort sett å beherske meg.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GrinedagJeg også, spesielt hvis jeg er alene. Da kan jo Tore på Sporet
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: GrinedagDe er sjeldne, men ja. Eller griner og griner. Mer, følelsen av å være på gråten. Som sagt, de er sjeldne og henger gjerne sammen med at jeg har fått for lite søvn eller er veldig sliten. Jeg har forresten oftere dager hvor jeg "koker i hodet" - |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Originala
|
![]() Sv: GrinedagNei, jeg har ikke det. Jeg tar riktignok lett til tårene når det gjelder triste ting, enten det er filmer, bøker, i begravelser, når noen forteller triste ting eller i andre følelsesladede settinger. Men jeg har ikke dager der jeg gråter for et godt ord, hvis det er det du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: GrinedagDet er sjelden. Jeg gråter nesten aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: GrinedagJa, jeg har det. Jeg hadde ikke det før jeg fikk barn, men nå har jeg det innimellom. Jeg har en mistanke om at hormoner er med på å bestemme hvilke dager det er, i tillegg til søvnunderskudd/sliten.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: GrinedagJa det har jeg. Da trøster jeg meg med litt sjokkis og noen blader/serier og så pleier ting å bli rosenrøde igjen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|