|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Noen skikkelig språkmektige her?Hva i all verden betyr dette? "Prave popija varene vinko a tesi sa ze je tu vikend.." Tipper det er noe østeuropeisk, men jeg aner ikke hva.
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Lekte meg med google.
![]() |
#5 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Dette kan Tinetoff.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Det der er polsk. Det betyr at jeg må kjøpe eller finne nye støvsugerposer. Hver gang den høyt elskede damen som vasker sier noe ala det der så er det som regel at det er tomt for en såpe eller støvsugerposer. :skjønner språk: |
![]() |
![]() |
#7 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Jeg er ikke stø i slovakisk, men det ligner nok på russisk til at jeg tipper det betyr noe sånt som "La oss drikke litt vin og være glade for helgen som kommer".
![]() |
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Jeg lurer veldig på hvorfor jeg får denne meldningen (liggende på "rullgardinen") når jeg legger en "venn" jeg skal sende forespørsel til på fb i ønsket vennegruppe/liste.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Fikk akkurat samme greia på fb. Har søkt litt rundt på div. oversettelsessider og har fått følgende resultater: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Noen skikkelig språkmektige her?Jeg har også fått denne meldingen når jeg har lagt til en ny venn på facebook. Trodde det var de nye vennene som var noen luringer? Er det noen som har forklaring på hvorfor det skjedde?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|