|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Ja, hva er det med FP som du liker, misliker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Det jeg liker er at det er masse forskjellige mennesker her. Masse livserfaring, og et ganske høyt snitt i alder. Voksne folk. |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Oppegående folk, ikke "kaller du meg en dårlig mor, hæ HÆ?"-greier hele tiden som på visse andre fora. Og ikke noe sms-språk.
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Takhøyden er det jeg setter mest pris på + at det ikke bare skal handle om foreldrerollen. Føler jeg kan spørre om det meste og at jeg av og til kan tilføre forumet noe
![]() |
#5 |
Retromum
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Nå er jeg ganske fersk FPer men så langt har jeg inntrykk av at det er voksne, oppegående folk her i motsetning til flere andre forum som kan bli veldig fjortis til tider. Jeg liker også at det er så mange aktive brukere her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg liker så godt fargene her jeg. |
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg liker FP av alle de grunner som er nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eklektisk
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?[quote=emm;1913944]Jeg synes det er dumt at det ikke er rom for tulletråder/ skravliser ute i forumet, men at det må skje i bloggene. Sist redigert av Tangerine : 04-11-09 kl 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg liker at det er tilnærmet kjemsik fritt for kozemozing. Jeg liker at det er voksne folk her, at man har meninger og kunnskap. - Og klart: Så er det fint at noen her inne har andre meninger enn meg, slik at jeg kan være uenig også.
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?[quote=Tangerine;1913950][quote=emm;1913944]Jeg synes det er dumt at det ikke er rom for tulletråder/ skravliser ute i forumet, men at det må skje i bloggene.
Vi var vel ganske enige i denne tråden om at det hadde forsvunnet ut i bloggene, og jeg føler vel at det har blitt litt tommere ute i forumet. http://www.foreldreportalen.no/forum...light=bloggene |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg liker at det faktisk er mulig å være uenig med trådstarter, og at det til og med kan bli spennende diskusjoner av helt enkle utgangspunkt.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg liker at vi snakker i hele setninger og at det ikke er en studie i å forstå smileys og sms-språk. Diskusjonene holder et bra nivå, og det går an å ha en rimelig opphetet debatt uten at det blir moderert i tide og utide. Og man greier stort sett å skille mellom person og sak. Og at ikke alt dreier seg om graviditet/fødsel/barn, men at det er et visst samfunnsengasjement.
![]() |
#15 |
Eklektisk
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?[quote=emm;1913967][quote=Tangerine;1913950]
OK, når jeg tenker meg om er det slik ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg er heller ikke så fan av bloggene. Men det er vel mest fordi jeg er for lat til å følge med på alt. Har tilgang til mange, men det er vel 50 år siden jeg kikket i en sist. Kommer aldri på det.
![]() |
#17 |
By the Sea
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg er permanent imponert over FP og liker at jeg finner så mange oppegående mennesker på ett brett her inne. Jeg synes det er helt unikt, og dette er det første forumet hvor jeg har innvolvert meg personlig og hatt stort utbytte av den sosiale delen av forumtilværelsen.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 04-11-09 kl 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Undersøkelsen ble lagt inn i medlemssalongen, så den skal vel ikke linkes til her ute?
![]() |
#19 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg "falt" for forumet veldig fort. Da jeg registrerte meg var jeg klar på at jeg ikke kom til å bli aktiv.
![]() |
#20 |
Administrator
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Undersøkelsen ligger under medlemssalongen (Her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=78286) |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|