Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Den saken med rallysjåføren som kjørte ned en jente på 10 år

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 00:03   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Den saken med rallysjåføren som kjørte ned en jente på 10 år

Tragisk sak ja. Det er vel ca 2 mnd siden det skjedde.

Jeg har fjernet en link her.

2 mnd.

Det er minst en mnd siden jeg så denne saken på tv, der han snakket om hvor hardt han hadde hatt det, og hvor mye støtte han hadde fått fra foreldrene hennes. Men nå hadde han det bra. 4 uker.

Her kjører han altså ned en liten jente. Forferdelig ulykke. Han kan ikke klandres. Alt det er greit. Men disse stadige uttalelsene i media:

Sitat:

Andreas Mikkelsen (20) vant et stort rally i Spania lørdag, og føler karrieren er tilbake på sporet etter den tragiske dødsulykken i september

Sitat:

- Det er utrolig deilig. Jeg føler jeg er 100 prosent tilbake etter ulykken i Larvik, sier Mikkelsen til VG Nett sent lørdag kveld.

Dere kan si at det er VG, det er tabloid, men jeg har sett intervju med han på nyhetene også (husker ikke hvilken kanal) Han fremsto som veldig overfladisk og sa merkelige ting. Kan jo håpe det er en reaksjon i seg selv, og ikke slik jeg har fått inntrykk av.

Er det andre som har reagert på det som har blitt sagt etter denne ulykken?

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 13-11-09 kl 17:52.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.